Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 .....og de siste 14 dagene har jeg lagt på meg 4....ja, du ser rett FIRE KILO!!!!!! Hva i all verden har skjedd????!!!!!!
Lille Trille 2015 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ingen anelse - jeg er førstegangsfødende. men babyen skal vel legge på seg på slutten?? Jeg er 32+0 dag og har 8 uker til termin, og på min side her på BIM står det at babyen nå er ca 1500g - og når man tenker på at babyen gjerne er alt mellom 3000-4500 ved fødsel så skal de jo legge på seg en del de siste ukene da.....høres ikke det riktig ut?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 joda....den skal jo det.....men den trenger ikke legge på seg 4 kg!!!! Jeg vet jo at den ikke har gjort det da.... Huff.....fortsetter det i denne farten, legger jeg på meg like mye denne, som forrige gang!!!! =((
agent Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Sikkert mer vann i kroppen.. jeg har også hatt en forferdelig vektøkning de siste ukene, og det samsvarer ikke akkurat med hva jeg spiser.. antar at det renner ut etter at babyen er kommet ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 håper jeg også.....ser forrestenat vi har samme termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå