Gå til innhold

Noen andre som har det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen noen år og sliper vel enda litt kantene av hverandre. Han er ikke av den snakkesalige sypen, noe jeg synes er litt vondt. Vi deler svært sjelden de innerste tanker, snakker ikke mye sammen om ting, bortsett fra hva vi holder på med der og da og dattern vår.

I tidligere forhold har det vært mye skravling, noe jeg satt pris på, men sambo vil ikke skravle han, og jeg må vel bare respektere det.

Men etter 3,5 år kommer han og sier når jeg prøver å ha en samtale om sex i senga at han er ikke så glad i munnsex han. Han vil helst bare rett på uten noe lek, litt sex så kommer han og ferdig med det. Synes det er ego, jeg da, skal ikke jeg få komme også da?

Vi kommuniserer ikke så bra, men når jeg vil snakke om forholdet skjønner han ikke hva jeg mener for han har det jo bra.

Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er heller ikke gad i oralsex, så da får han ikke noe av meg heller. Jeg er ikke SÅ glad i å gjøre det uansett, så det er ikke et stort tap. Sexlivet vårt ellers er veldig bra. Han var velig egoistisk i starten. Kjørte på med hånda på underlivet mitt før jeg hadde rukket å tenke en eneste kåt tanke. Det tenner ikke meg.... Er vel som kvinner flest, vil kose litt på forhånd.

Nøkkelordet er nok kommunikasjon. Det er forferdelig å måtte ta det første steget og faktisk si noe og skjønner jo at du har prøvd uten hell. Jeg var i en periode meget gnien, så han skjønte etterhvert (på mine reaksjoner) at det var lurt å kose med meg på forhånd. Så i løpet av ett år har vi gått fra at jeg nesten aldri fikk orgasme til at han fikser det hver gang nå. Så alt er mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...