Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Var på sykehuset en tur i natt og fikk blant annet konstantert lukket/umoden livmorhals. Har hatt endel slim i dag..er det et modningstegn? HVor lang tid tok det fra du var umoden til moden når det nærmet seg? Please svar....vil så gjerne få ut denne ungen.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 det kan gå raskt.....fra umoden til moden mormunn...dersom vannet går tar det kanskje 12 timer før det er modent.....men slimet kan vel kanskje være fra undersøkelsen i natt???....utflod er ofte modningstegn dersom det nermer seg termin...eller slimproppen....?? jeg var inne med masse nedpress og sterke kynnere for en uke side....men nix helt umodent.....ny sjekk i dag termin i morra....umodent fortsatt......lukket og låst.... men prøv akupunktur, det hjelper faktisk av alle råd jeg har forsøkt....får både sterkere kynnere og mere nedpress av det.....ingenting av det andre har hatt eff, enste jeg ikke har prøvd er lakserolje, var på apoteket i dag, dem hadde det ikke, men hu trodde det var parafin.....er det det??????....isåfall er det vel ikke helt lurt å ta i mine øyne......jæææææk...!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Det er ikke slimproppen - bare slim/utflod. Det jeg håper er jo selvfølgelig at noen skal si at "JA, dette er modningstegn og det nærmer seg fødsel med stormskritt"=). Har en fra før men da startet det med vannavgang og alt var annerledes. termin er i morgen, og jeg har hatt svake rier siden i går - delvis jevnlige siden i går kveld. Når jm undersøkte meg i natt skulle jeg så inderlig ønske at jeg var moden for da hadde jeg vært litt nærmere... Veit ikke om jeg gidder å bruke mer penger på dette - men har vært innom akupunktur i tankene flere gagner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå