krepsen75 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 vi skal til danmark og alle disse lekelandene - er det anbefalt for gravide å kunne bade i badeland?? infeksjoner osv fra offentlig bad...
twoboys & a girl Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Det letteste er å spørre lege eller jordmor, da får du det beste og sikkreste svaret. Ville jeg gjort. Fikk opplyst sist svangerskap at det ikke var farlig, barnet er beskyttet. Det eneste man kunne få var fotsopp, men det kan alle. Noen mener at alt er farlig.
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Første gangen jeg var gravid spurte jeg legen, og han sa at jeg bare burde holde meg unna å bade i basseng, saltvann/ferskvann og kar, de siste tre ukene... men jeg bada to uker før jeg... Men du kan jo ringe legen din å høre....
twoboys & a girl Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Kar? Badekar? Men det brukes jo under åpningstiden?
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Jeg veit... jeg lå nå i badekar under fødselen... men jeg veit ikke jeg altså... jeg har alltid gjort som jeg følte var riktig selv jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå