Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambuaren min meina at han kan høyra fosteret når han legge øyra på magen min...som i skvulpelydar...

Kan dette stemme?? Eg meina eg har kjent bevegelsar nå han har høyrt skvulpelydar,men d verka så merkeleg at ein faktisk kan høyra d....

e i veke 17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da vel være tarmlyder han hører vel.....

Skrevet

Vil våge å påstå at det må være tarmlyder.. Eller "vannet" ditt:P Det kunne jeg høre før jeg var gravid;)

Skrevet

I uke 27 kan man visst høre hjertet til fosteret hvis man er heldig :o)

Leste det nettopp i babyboken. Men det er visst ikke lett. Til og med jordmødre og andre som er "trent" til det kan ha problemer med å høre et. Dette er hvis man legger øret inntil magen.

Skrevet

Samboeren min høre hjertelyden veldig lett meine han for han høyre godt to forskjellige hjerteslag mitt og babyen sin. Ein dag babyen var rolig fekk eg han til å sjekke etter kor babyen låg og om han kunne høyre lyden og når eg kjente med hendene der som han sa lyden var så kunne me begge kjenne babyen og h?n flytta lit på seg så eg kjente bevegelsene til babyen. Sa dette til legen min då eg var på kontroll og han reagerte ikkje på dette. det var nokon her inne som skrev at ein kunne viss ein var heldig finne to hjerteslag på magen i veke 20 og då ville den eine være babyen sin, dette var ved å kjenne med fingrene. det ville vel være enklere å høyre det skulle ein tru.

Skrevet

eg tenke enkli ikkje på hjertelyd, meir om me kan høyra fostervatne? når babyen e urolig om me kan høyra skvulping...

Skrevet

Hvis du fyller en ballong med vann, skvulper det ikke der inne. Må være vann og luft for å gjøre det :-)

Skrevet

hehe :-)

Morsomt, men nei! Kan ikke høre det. Og ja, du hører alltid skvulping inni dere- gravid eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...