nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 1 boks reker (hell av vann) 1 rød chili 1 fedd hvitløk freses i pannen til rekene er tørre og har krympet. server med avokado og majones skikkelig namnam mat!!!!!!!!!!!!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2007 jeg spiser ikke chilien og hvitløken, men det satte utrolig god smak på rekene!!!!!!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 vet at det er flere enn meg )
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Liker ikke reker, men supert at du fant noe som var skikkelig snacks for deg ) Lykke til videre!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Takk, da vet jeg hva jeg skal ha til middag imorgen! Det hørtes knallgodt ut!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 tok meg 5 minutter å lage også ) genialt!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 så dumt, for dette var virkelig godt prøvde ett par oppskrifter fra lavkarbo.no i går, og det var pyton....
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Nå gjelder det å finne moden avokado ett sted... Kan bli en utfordring bare det.
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Det hørtes jammi ut. Noe annet som er super godt er å grave ut innehodet i en halv avocado , mose det sammen med rømme, sitrondråper og grasløk (ev purre) +litt peppermix.Blande i ferske reker i røren og legg det tilbake i avocadon, skikelig snacks!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2007 spist noe lignenede før... rågodt!!!!!!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Hørtes godt ut, alltid godt med hvitløk. Men er redd for å lukte hvitløk etterpå, eller er det så lite at det ikke merkes særlig?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2007 he he, aner ikke! tror nok de fleste lukter hvitløk ganske ofte ) så lenge du ikke bruker en hel hvitløk tror jeg ikke du trenger å bekymre deg )
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Til dere som vet, hvorfor skal ikke kuren brukes for de som vil ned mindre enn 10kg? Og hva skjer når man slutter på kuren? raser man opp igjen da?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2007 jeg har hatt en "pause", og da stod jeg stille... hverken opp eller ned... jeg skulle "bare" ned 8, og fikk beskjed om denne kuren på bailine. men tror kanskje jeg spiser litt mer karbohydrater enn de fleste her inne...
herethereandeverywhere<3 Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Kan du dele "oppskriften" (altså hele kuren) med meg? skulle veldig gjerne kvitta meg med 8-10 kilo.....
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel mest fordi denne kuren er medt egnet til mennesker som har mange kilo å gå ned. Alle vi som går på denne kuren går ned ganske mye i vekt på kort tid og vi kan ikke holde på med dette i evighet. Når vi skal tilbake til et større karboinntak, må vi legge om livsstilen og leve på mindre karbohydrater resten av livet. Vi må da leve på en sk Fedon Lindberg diett, eller Atkins fase 3. Hvis vi bare kutter ut og spiser like mye fett som nå og dessuten blander det med karbohydrater, ser vi snart ut som elefanter igjen. Vi begynner sakte men sikkert å lege til karbohydrater igjen. ca 5 hver 14 dag, samtidlig som vi kutter ned på fettinneholdet og øker aktivitetsnivået. man mener at Atkins, eller en diett på Fedon Lindberg passer mye bedre og er bedre for kroppen til de som bare skal ned noen få kilo. Det handler uansett om å endre livsstilen når man vil ned i vekt.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 10. juli 2007 hør på cat, hun vet mye mer enn meg ) jeg bare gjør som de sa på bailine, jeg... he he altså, spiser det de sa jeg skulle spise (men sprekker innimellom og spiser sushi....), og trener pilates
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Det absolutt beste er å sette seg inn i kuren orntlig. Kjøp boken "Slank med ketolysekuren" skrevet av Torkil P Andersen, og logg deg inn på www.lavkarbo.no der det er mange mange som deler erfaringene ved denne og andre lignende dieter.
herethereandeverywhere<3 Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 Har allerede vært inne på nettsiden.. Takk!
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 Ok, ja for det er jo liksom ingen fasit på dette. Man spiser jo vanlig mat untatt potet,ris,pasta og brød. Pluss at man passer på at man ikke spiser mer en 15-20g karbohydrater per dag. Det er jo så mange matvarer det er snakk om at man kan ikke legge det ut her. Se bak på pakkene og regne så ut karbohydratene per 100gram. Ren kjøtt,fisk,og ost inneholder ikke noe karbohydrater (untatt brunost og prim) så det kan man jo spise nesten ubegrenset. Grønnskaer som vokser under marken skal du ikke spise ei heller frukt. Unntaket er jordbær og bringebær, men også de inneholder en del karbs, så da gjelder det å spare seg opp. Bruk mye ren kjøtt, kylling, omelett bavon og egg etc og fyll på med litt grønnsaker (som du må regne karber på) så har du kommet langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå