Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.lurer på hvilken seng dere skal ha.vi skal kjøpe, ser på ikea at en seng som vi ønkser koster ca 700lr, mens på eks. barnas hus koster en lik send over 2000kr, er det stor forskjell på dem? er mye penger å spare ved å kjøpe ikea seng da..kanskje noen har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi har akkurat kjøpt barneseng til frøet, og kjøpte den som heter Gulliver til 700 på ikea. Den helt enkle hvite sprinkelsengen.

Kjempefin og enkel!

Før vi kjøpte den så undersøkte vi overalt hva som fantes og hvilke priser de har. Men det lønner seg å kjøpe på ikea altså!:)

Den har gått igjennom massevis av sikkerthetssjekker og den er helt super. Prisen med madrass kom på 1000, mens en helt liknende på barnas hus koster 1299 +madrass til 600..

Fant ut at det ikke var no vits i å bet mere enn nødvendig..

:)

Skrevet

Gulliver er fin, men nå har det kommet en enda finere en!

Hensvik heter den, litt mer forseggjort.

Koster 845,- ikke mye dyrere enn Gulliver.

Skrevet

Tror ikke det er kvalitetsforskjeller eller at IKEA senger er mindre sikre. Vi hadde IKEA seng til førstemann (Duka eller noe sånnt til ca. 700 kr.) og har vært strålende fornøyd. Vi skal bruke den til nr. 2 også. Tenk på at slike grindsenger bruker barna kun 2-3 år. Vi har investert mer i spesielt madrass til seng nr. 2 (juniorseng) til snuppa - den skal hun jo ha i mange år.

Skrevet

Vi skal kjøpe en brio-seng. Koster rett under 2000 kr. Var inne på tanken å kjøpe ikea-seng, men jeg har lyst på en seng som er "hel" i endene og bare sprinkler på sidene (jeg synes det blir litt mer seng da - minner meg litt om en lekegrind hvis det er sprinkler rundt hele - men for all del; det er mange fine sprinkelsenger og!)

Skrevet

Vi har Stokke senger til tvillingene våres og vi vurderer å kjøpe Stokke seng nå også. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med dem. Eneste er jo at de sengene er ganske dyre da.

Skrevet

hei:)

jeg så at vi hadde termin samme dag, så jeg måtte bare si det:) hehe....

hva venter dere?:)

Skrevet

Tror ikke det er noen stor kvalitetsforskjell på ikea fra andre. Det jeg vet er at søsteren min kjøpte ikea seng og den har bare to høydemuligheter, slik at når nevøen min ble stor savnet hun et hakk fr å senke senga ytterligere så han ikke skulle krabbe over!

Skrevet

Vi har også stokke til datteren våres..kjempe fornøyde..og utrulig kjekt når hun kan ha den så lenge..men er veldig dyr ja..så vi kjøper ikke stokke seng denne gangen også..nå prøver vi noe nytt;-)

Trur det skal litt til for at du kjøper katta i sekken når det gjelder senger, kikk heller litt nøye på madrassen og skjekk sengen med jevne mellomrom at alle skruer sitter skikkelig på plass..

Skrevet

Har veldig løst på den Stokke senga, så vi ende væl opp med den, e' jo helt nydelig... Har løst på en med hjul så man kan flytte den ved behov:)

Skrevet

Hei hei!

Ja det har vi gitt! :)

Vi skal på ultralyd 19.juli og er kjempespent! Magefølelse sier gutt, ringtesten sier gutt og kinesisk fødselskart sier gutt.. Mannen sier jente. Hehe. Så vi får bare vente å se...

Hva får du?

Skrevet

Har lyst på en slik vokse seng. Men må man kjøpe ny madrass ofte da? Det kan jo bli litt dyrt..

Skrevet

På simo butikken i bergen, har de nå på salg sprinkelseng (kubaseng) regbar side og bunn nedsatt fra 900 til 500. Fibermadrass 300!!

Skrevet

tusen takk for innleggene! tror det blir en ikeaseng! :) Lykke til videre jenter!!

Skrevet

vi skal ha den hensvik fra ikea,for resten av møblene på barnerommet er i samme serien.. den hensvik sengen har de hatt tidligere også bare de har endret målene på den visst, så venter bare på at de skal få den inn igjen jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...