skimre Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 er det en grei ting, eller vil det være vanskelig å avvenne, når man for eksempel skal slutte med bleie... vesla er 16 mnd, og etter en uke med feber og veldig dårlig matlyst etter mmr vaksinen, fikk hun en aventkopp med vann i sengen, for å få i henne nok væske. nå våkner hun midt på natten og hyler, hvis jeg har glemt å sette inn vann til henne... hun kan fint drikke opp en av de store aventkoppene i løpet av natta, hvilket resulterer i verdens fulleste bleie på morgenkvisten... alle synspunkter mottas med STOR takk!!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 reduser vannmengden litt for hver dag...så en dag er det bare en liten sup igjen. Virket her iallefall
SnupsaTupsa Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Her må hun også ALLTID ha vannflaske, ellers blir det rabalder. Er ikke alltid hun har drukket engang. Har aldri tenkt på at det er noe problem... Tørster mye selv og drikker nesten alltid i løpet av natta... Bør vi kutte ut flaska? :S
skimre Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 det er jo ikke noe problem, vann er jo ikke farlig for tenner eller noe, det er bare de sinnsykt fulle bleiene som plutselig dukket opp som gjorde at jeg tenkte at denne vanen kan jo bli et problem ved bleieslutt... men men, som du sier, jeg har vannflaske ved siden av sengen selv jeg... ;o) så jeg får vel heller lære henne å ta en do tur i løpet av natta etter hvert, eller så kan det jo være at interessen gir seg litt etterhvert:o) takker for svar!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 EldsteJenta mi(2,8år) må også ha et glass vann ved senga om natta og hun går bare på do og tisser om natta selv. Har potta på badet rett over gangen ved rommet hennes. Hun hadde bare ett uhell på natta før hun skjønte det var smart. Er veldig glad i vann så drikker mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå