Gå til innhold

vannflaske i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det en grei ting, eller vil det være vanskelig å avvenne, når man for eksempel skal slutte med bleie...

vesla er 16 mnd, og etter en uke med feber og veldig dårlig matlyst etter mmr vaksinen, fikk hun en aventkopp med vann i sengen, for å få i henne nok væske.

nå våkner hun midt på natten og hyler, hvis jeg har glemt å sette inn vann til henne... hun kan fint drikke opp en av de store aventkoppene i løpet av natta, hvilket resulterer i verdens fulleste bleie på morgenkvisten...

alle synspunkter mottas med STOR takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to ha begge vannflaske i senga. Ein bruker bleie og ein ikkje. Fungerer heilt fint det, men så er storesøster flink til å våkne og gå på do om natta. Nå om sommeren synest eg det er greit at dei har denne flaska. Synest ikkje lillesøster er spesielt våt om morgenen heller. Da hun var rundt året hadde hun ikkje slik flaske, men var allikevel dyvåt på morgenen. Kanskje hun kan få ei lita flaske med vatn når den tid kommer? Aventtutene passer jo til dei aller minste flaskene også...

Skrevet

vi har det nåe det er veldig varmt og spes når de er syke men er jo ikke hver natt så da er det liksom ikke noe problem når vi tar den bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...