Gå til innhold

er syk...hva med fosteret ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er skikkelig forkjølet.. tett som bare det i nesa,og nyser masse.. påvirker dette fosteret ?

 

hvordan er det med nesespray-er det lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke farlig for fosteret... bør helst ikke bruke nesespray men du kan bruke saltoppløsning du får kjøpt på apoteket.

Skrevet

Jeg sliter selv med forkjølelse, og jeg er potte tett i nese og ører. Dro på apoteket for å høre om nesespray, og otrivin er IKKE farlig å bruke når man er gravid, så lenge man ikke overdriver bruken. Jeg ble også anbefalt saltvannsspray som jeg skal bruke før jeg bruker otrivin, dette for å løsne og rense opp først. Begge disse sprayene bruker jeg morgen og kveld. Når det gjelder forsteret, trenger du ikke bekymre deg. Kroppen din bruker masse krefter på å passe på bebisen din, kanskje derfor du blir ekstra slapp i disse tider.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...