Gå til innhold

har gjort det slutt og han plager meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort det slutt med en fyr jeg ble sammen med, og jeg kuttet ut kontakt med ham ettersom jeg fant ut av at han driver på å røyke hasj. så nå sender han melding hele tiden og sier han vil prate med meg, og nå fikk jeg melding der han sa at han ville prøve å finne meg prate med venner og familie for å få tak i meg, er ikke det ekkelt ??? jeg har ikke lyst å svare ham heller, jeg vil ikke ha noe med ham å gjøre, hva skal jeg gjøre ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten overser du han eller så kontakter du politiet og ber de ta seg en snakk med han. Bare si han virker truende. Håper nå det fikser seg.

Skrevet

ja jeg blir litt bekymret for at han skal komme hjem hit eller noe.

Skrevet

Da kontakter du politiet i morgen og forklarer det for de, da pleier de som regel å ta en snakk med typen og det burde forhåpentligvis hjelpe på.

Skrevet

han ringte nettop en venninne av meg aner ikke hvordan han fikk tak i nummeret hennes. uff så ekkel. prøver å sende en melding til ham nå om å la meg være alene

Skrevet

Ja send ei melding, og skriv at du kontakter politiet hvis han fortsetter. Det er også mulig for deg å ringe politiet (ikke 112 da ;)) og spørre hva du kan gjøre og hva de eventuelt kan gjøre.

Skrevet

Ring 02800 (politivakta), forklar hvordan det ligger an.

Skrevet

om han ikke lar deg være i fre anmelder du han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...