♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 stakkars tulla mi:( skulle kifte bleien oxo hadde jeg ikke mer sebamed våtservietter igjen så jeg tok en reserve pakke jeg hadde ligende ,billi-våtservietter fra rimi (di økologiske i den hvite/grønne pakka) og etter og ha vaska henne godt så skulle jg la hu luft tørke og plutselig var hun knallrød og fikk små vannblemmer og ble skikkelig sår men det kom jo sååå fort!!! og hun hyler og skriker og jeg syns såååå synd på henne! jeg har skylt med vann og smurt på zinksalve men er det no mer jeg kan gjøre? åå=(
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2007 tenkte og se det ann,men hvis det blir verre burde jeg kontakte lege da? eller?
rosa og en blå Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 kor gammel er ho? ring legen ja, vis du ser at det plaga henne.. absolutt.. bere for å høre ka legen tenker om det.. hapå aloe vera on du har
rufs Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 uff det hørtes ikke godt ut,smøre henne godt og kast de våt seviettene...brukte kun våt srvietter i krise situasjoner selv,ellers brukte jeg de papir klutene fra libero,eller vann å klut bare
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 hun er 5 og en halv måned.. har ikke alovera men smurte på mer zinksalve den trakk inn med en eneste gang:S nå har hun roa seg litt men gruer meg til hun skal tisse for det kommer nok til og svi for henne:( tenkte og se ann pittelitt og smøre og se om det forbedrer seg hvis ikke ringer jeg.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 ja jeg pleide og bruke vann og olje men sebamed har funka bra aldri utslett eller noe:( men rakk ikke apoteket i dag så da brukte jeg reserven som jeg ikke hadde brukt på henne før,brukte den bare til og vaske hendene mine med ute.. men di skal ikke brukes mer nei..aldri!! skummelt "!
rufs Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 kommer nok til å svi litt ja...kanskje lurt å la hun sprelle naken en stund???? grønnsåpe lindrer kanskje??
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2007 ja tenkte det kunne være greit så jeg tok av henne buksa og bleia igjen..hoff får så dårlig sanvittighet:( det ser veldig vondt ut... skal sjekke om jeg finner grønnsåpe mener at jeg skal ha det.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå