Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 jeg holder på og renne vekk....... det er 16 grader ute og 20 grader inne, jeg sitter helt stille, og er så varm og tungpustet at jeg har på følelsen at jeg besveimer....hodet banker hele tiden og alle klærna mine er snart gjennomvåte..... hva skjer med kroppen min????
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Kanskje du har et blodtrykksfall??
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 hetetokt - akkuratt sånne vi kan se frem imot når vi kommer i overgangsalderen... Min kjære mamma morer seg masse over at jeg er like ille som det hun er på det der nå... spesielt siden vi har "mobbet" henne når hun plutselig bare kler av seg, åpner alle dører og vinduer og bare MÅ ha luft ... jeg får høre det nå for å si det sånn:)
MomInUSA Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Kanskje du skulle tatt en telefon til legen...hoerest ikke bra ut.... haaper iallefall det bedrer seg snart.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 varer det hele dagen? er det farlig? bt mitt pleier og være helt greit, sist var det 105/55......legen sa det så bra ut..............
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel ikke farlig akkurat, men man kan få bevisstap av det... å da kan det jo være farlig. Jeg har vært veldig plaget med dette, ble innlagt for det fordi de var redd jeg kom til å skade meg når jeg var aleine hjemme. Hvor langt er du på vei da... ?? Blodtrykket mitt ligger vel omtrent sånn som ditt, periodevis litt lavere... Men alle legene sa til meg at egentlig skulle jeg hatt litt høyt blodtrykk nå på slutten, lavt er vanligere i begynnelsen av svangerskapet. Jeg er 37 uker .Men du MÅ drikke mye, minst 2-3 liter pr dag... Jeg drikker sikkert 2 liter vann + farris og juice. Farris er bra når du har lavt blodtrykk, for det er det litt salt i... )
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Det kan også være blodsukkeret som er lavt...Prøv å spis...Jeg vet jeg blir ør i hodet av å ikke ha stabilt blodsukker...
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er 34 uker i morra.....drikker veldig mye vann om dagen, tørster veldig, sikkert fordi jeg føler det er så varmt.....på jobb går jeg rundt i t skjorte mens andre har på fleece jakker.....men det er ikke farlig for lillegutt i magen? takk for svar.....:-)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 nei, ikke farlig for ungen har jeg fått beskjed om ihvertfall. Så lenge du ikke får et lengre bevissttap da... Men det kan jo også være blodsukkeret ditt også som ei anna ei nevnte... Du blir veldig klam hvis du har blodtrykksfall... Men jeg har ihvertfall begynt å drukket en del farris og spiser lakrisbåter..he he.. Ei venninne som sa det med lakris, at hvis man hadde høyt blodtrykk skulle man holde seg unna lakris, derfor tenkte jeg at siden jeg hadde lavt hjalp det kanskje med lakris:))
Gjest Ut på tur Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Her var det mye synsing. Dersom det ikke går over ved at du drikker masse kaldt vann og tar deg en dusj (grei måte å kjøle ned kroppen på) så syns jeg du skulle ta en telefon på legevakta eller til føden bare for å få bekreftet at det ikke er noe farlig.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2007 okey da prøver jeg en kald lang dusj, rett etter jeg er ferdig med saftisen.......hvis ikke jeg har rent bort da....:-) takk for god "synsing" alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå