Gå til innhold

noen som kan anbefale en sippe film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finding neverland, fornuft og følelser, little women, mitt afrika, og broene i madison county. Et lite utvalg gode sippefilmer iallefall:)

Skrevet

er det den filmen keanu reevs spiller i? hva heter filmen på engelsk? finner den ikke

Skrevet

Tid for ømhet, brokeback mountain, pay it foreward....

Kommer ikke på noe flere!

Skrevet

Broene i madison county!!!

Skrevet

Ja, Broene i Madison County er skikkelig sippefilm!!! Den bør du se så sant du ikke har sett den før!

Skrevet

Ja,tid for hevn er en helt utrolig flott film!! med sandra Bullock

Skrevet

Purpurfargen!!! Men Oprah Winfrey og Whoopi Goldberg!

Griiiiiin!!! Å herregud sier jeg bare!!! Man gjør jo nesten ikke annet enn å sippe!!!

Skrevet

tornefuglene... det er da en serie, men fy fader er verdt hvert minutt. Er virkelig en sippe film og forbudt kjærlighet...

*buhu*

Skrevet

Stekte, grønne tomater....Slår meg ut hver gang! :)

Skrevet

Enig med En liten spire:)!!!

Dagboken eller The Notebook som den heter på engelsk er beste sippefilmen EVER!!:D

Skrevet

Stekte grønne tomater!!!

Den grønne mil

After the promise

Little women..

Skrevet

DU MÅ SE EVER AFTER MED DREW BARRYMORE DEN ER HELT FANTASTISK!!!! HAR SETT DEN MANGE GANGER Å BLIR ALDRI LEI!!

Skrevet

"A life without me", en kjempe fin film man virkelig husker. Jeg så den når jeg var gravid, og herregud som jeg gråt!

Skrevet

ups, den heter jo "My life without me" !

Skrevet

When a man loves a women, med Meg Ryan... dritbra film!!

(NÅ vet jeg jo hva jeg kan gjøre fram til termin..... sikkert MASSE bra filmer her... ) :)

Skrevet

lake house med sandra bullock og keanu reeves. kjempesøt og romantisk. med store sjanser for sipping siste halvtimen;) det gjorde jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...