Gå til innhold

Uff... Mannen min og gaver/blomster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ikke akkurat flink til å se hva som passer sammen eller ikke passe sammen eller legge merke til hva andre liker eller ikke liker... Vi har kranglet så busta føyk i helga - på grunn av noe som har skjedd - og nå i dag skulle han da unnskylde seg med å kjøpe med blomster hjem, og jeg syntes buketten han hadde kjøpt var utrolig grell. Bare masse gule blomster - og jeg kan ikke for det, men jeg synes gule blomster er skikkelig stygge - stort sett. Akkurat som jeg heller ikke liker knallrøde blomster. Dette vet han egentlig godt. Han vet godt hvilke farger jeg liker også. Måtte bare komme med et lite hjertesukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at du skal vere happy som får blomster jeg!!!! Men sånn er jeg:-)

Skrevet

Signerer de to andre, tviler på at han gikk bevisst inn for å kjøpe blomster du ikke liker hvis han prøvde å unnskylde seg.

Men nå kjenner jo ikke jeg mannen din da;)

Skrevet

Han har oppført seg skikkelig kjipt - så at jeg får blomster etter denne episoden synes jeg nesten bare skulle mangle.

Jeg synes bare det er vanskelig hver gang jeg skal pakke opp noe fra ham, fordi det nesten alltid er noe jeg synes er for dillete eller ikke min stil eller, ja... Har vi virkelig SÅ ulik smak liksom. Uff. Nå er jeg sur og lei meg for det som har skjedd også da, jenter, så jeg tåler virkelig ingen ting akkurat nå, dere får lese det inn mellom linjene her :)

Skrevet

Tror at denne her faller under: hold kjeft og vær glad du fikk noe i det hele tatt. En mann som vet å be om unnskyldning er mangelvare.

Skrevet

Øh, hold kjeft? Den var vel litt drøy? :)

Skrevet

Den er ikke ment så krasst som den kan leses til å være. Mer en: vær glad for det du har og ikke heng deg opp i uvesentlige ting. Ikke se på fargen på blomstene, se heller på blomstene som et symbol for hans ydmykhet. De blir nok straks penere da. Han elsker deg, vær glad!

Skrevet

Jo, det er sant ;)

Skrevet

Mannfolk er ille enkl i blandt. Har han en søster, eller noen som du kan be om og tipse han om andre ok gaver. F.eks time til ansiktsmassasje, fotpleie el.l Eller du kan ymta frampå at det hadde vært godt, så kanskje han husker på det en annen gang...

Skrevet

Skjønner faktisk veldig godt hvordan du har det jeg! Jeg har SÅ mange tilgodelapper rundtomkring etter jule og bursdagsgaver fra gubben som overhodet ikke faller i smak. Og han vet SÅ godt hva jeg liker, men fordi han er dårlig på å planlegge - og alltid er ute i siste liten så ender han opp med noe som desverre blir mislykket. Så nå tror jeg nesten snart at jeg kommer til å si at vi ikke kjøper jule og bursdagsgaver til hverandre, for han kjøper ikke billige ting heller - blir litt bortkasta penger...:-(

Jeg er sånn som planlegger mange uker i forveien hva jeg skal kjøpe - legger masse omtanke bak - blir så skuffet når jeg får noe tilbake som jeg føler bare er "rasket" sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...