Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg hater det..Begynner å brekke meg og kaster opp etterpå..Er i uke 14
sauefot Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ta sitrontran. Den er veldig god. =) Men ellers; Nei, du må ikke ta tran. Til mitt første svangerskap tok jeg pliktoppfyllende tran hver eneste morgen, men i mitt andre tok jeg ikke tran en eneste dag. Begge er velskapte. =)
Pysa Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 prøv kapsler. eller d-dråper, og spis fisk. ikke verdt å ta tran hvis du kaster opp.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Ta trankapsler! Gjør akkurat samme nytten, men smaker ingenting. :-)
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg spiser kun fisk, fet fisk som laks og ørret til middag og gjerne litt røkelaks innimellom (pass på at den er fersk) + røkt makrell og makrell i tiomat. Jeg har ogs trøkt i meg en del sursild, synes det også er digg:)) Og jeg tar ikke en eneste vitamin eller omegapille...
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 mmm nå fikk jeg lyst på fisk tar med meg tipset om trankapsler også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå