Gå til innhold

Har dere mye kynnere nå?


Arwen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner nesten ingenting jeg...har kanskje hatt tilsammen 30 minutter med kynnere i hele svangerskapet... Håper ikke det betyr at jeg kommer til å gå masse på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fler og fler hver dag. Har også begynnt å kjenne mens-murringer inne i mellom. Håper det ikke er så allt for lenge igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt kynnere siden uke 18 (har også vært sykemeldt av den grunn siden uke 25) har mye kynnere nå og merker at de kommmer med stadig kortere mellomrom. Spesielt irriterende når jeg kjører bil, da kommer de ofte med fem min mellomrom. Men ellers så er livmora blitt så stor at jeg ikke legger like mye merke til kynnerene.

Har hatt endel murringer i ryggen de siste dagene og er veldig sår under magen.

Får håpe at det modnes godt der nede, gleder meg sånn til å få hilse på tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kynnere nesten konstant hele dagen. Trenger bare å vri meg litt til siden eller noe sånt så kommer de for fullt. De er ikke vonde, men jeg blir ganske støl i magen mot kvelden:)

 

Både Jm og lege har nevnt at de tror det blir fødsel tidligere, men vi får vente og se:)

 

Har 2 arbeidsdager igjen nå før permisjon, så det skal bli godt med "fri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse kynnere, og ofte kommer de tett et par timers tid før det roer seg litt. Har også verking og tak i korsryggen, men tror nok jeg kommer til å slite m det noen uker til, tør ikke håpe på fødsel før termin..... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som dagen i dag bare har vært en eneste stor kynner. Og murringene i ryggen tar seg opp.

3 uker igjen til termin, så må nok slite enda litt lenger:) Men for en gulrot jeg har i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Blir flere og flere av dem nå ja :)

Men har ikke vært mye plaget av dem gjennom svangerskapet så jeg er bare glad for de som er... er jo trening til fødselen :)

Men jeg har 5 uker igjen og satser på den blir der inne de ukene jeg ;)

Gleder meg til å bli ferdig på jobb og få noen "ferie" dager ;)

Trenger den tiden til å forberede meg mentalt og til å ha overskudd til å begynne å glede meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fler og fler for hver dag som går og de blir sterkere og lengre for hver dag som går.. får de faktisk oftest når jeg sitter og så rører meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...