Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hilsen en litt smålei husmor på snart 35 uker...... Ps. kun 2 voksne i hus, foreløpig
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 scampi marinert i chili,sitron,koriander og hvitløk - legges i wrap med div friske gr.saker (her blir det salat,avocada,sopp,ananas,mais,tomat og agurk) sweet chili saus og rømme - scampi taco
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 i dag hadde vi poteter, gulerøtter ,brokoli og fiskepudding .. =O) måtte være litt sunn =O)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Stekt torsk, Findus sin gratinerte brokoli, poteter og stekt løk...
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Hadde fleskepannekaker idag vi, og jeg ga streng beskjed om at det er siste gang vi hadde det dette svangerskapet!!! Rettere sagt, ikke anbefalt å starte på om en har problem med bekkene. Alt for masse ståing!!!!
Gjest Ut på tur Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 I går laget jeg en stor portion fiskegrateng. Tenkte det blei rester... men den gang ei... har vært en stor mus i kjøleskapet og spist det til lunch i dag... Deler gjerne oppskriften 400 g frysetorsk (annen torsk kan jo også brukes ) ca200-250 g bacon i terninger ca 5 dl kokt makaroni saus: 5 dl melk 2 ss margarin 4 ss hvetemel 1 liten ts sennep pepper eventuelt salt, men husk bacon er også salt ½ ts revet muskatnøtt 3 egg kavringstrø Ost Stek bacon terninger Trekk fisken så den blir kokt Kok makaroni som pakken viser Lag saus: Smelt smør Rør inn mel Tilsett melken litt etter litt Ta sausen av platen og avkjøl litt Tilsett muskat, pepper, salt og sennep Del eggene. Stivpisk hviten, rør plommene inn i sausen Bland saus, fisk og bacon Deretter vendes eggehviten forsiktig inn og så legges alt i ildfast form Strø revet ost og kavringstrø over Stekes på 200 grader i 40-45 minutter Jeg serverte med kokte poteter, raspet gulerot og saus laget av hakket kokt egg rørt ut i smeltet smør
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Poteter, middagspølse, brun sos og raspet gullerot:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå