Gå til innhold

I morra er det treff, hvem er fortsatt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det blei foreslått var jo lista over alle som ville være med laaaang.. Så tenke å se hvordan "utsikten" er når det bare er en dag til. hehe

Jeg kommer iallefall, uten eldste, men har med snuppa på 5 uker. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og tulla kommer;)

skulle vi møtes i frognerparken først også ta følge til lekeland forsto jeg det riktig? hehe

Skrevet

Ja tror det var sånn det blei :)

Skrevet

Vi kommer! :o)

Skrevet

men hvordan skal vi liksom finne hverandre da jenter\

regner ikke m vi er de eneste m barnevogn som henger utenfor frognerparken, he he!

jeg er hvertfall høygravid så det holder, så jeg er lett å se, tjihi!!

Skrevet

Jeg har lagra nr ditt, så jeg kan bare ringe på deg å skrike ut og vinke osv når jeg er der. hehehe

Så bare å gå bort til den gale dama med tlf i hånda! hehe

Skrevet

he he he he he ja hvis jeg ikke blir så skremt at vi stikker av, hoho!!!!

Har lagret nr ditt og nå, så da er det jo ikke noe problemos ;o)

Skrevet

finnes det ikke no spesielt sted vi kan møtes da? som er lett og finne:)

Skrevet

vi finner hverandre sikkert lettere enn vi tror rett utenfor hovedinngangen til frognerparken!! bare å speide etter jenter som ser litt forrvirra ut, he he ;o)

Men du kan gjerne sende meg mobil nr ditt på PM til meg Maraya18&Snuppa, så skal jeg sørge for at vi finner deg ;o)

Skrevet

jeg er med :-)

Skrevet

pm er sendt til Mulan =)=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg er IKKE med...blei til at snulla dro å ferie med faren, og føler det blir litt feil å dra på treff uten barn!:P

Dere får kose dere da!:-)

Skrevet

selvsakt kan du bli med forde! tenk så digg og for en gansskyld spise mat uten og måtte sluke den pga at barnet kansje trenger deg om 1 min

Skrevet

synes du skal bli med for det jeg. så kan du holde meg med selskap. hehe. eldste min er hos faren sin så jeg kommer med ei på 5 uker som sikkert bare skal ligge i vogna og sove kjenner jeg hu rett. hehe

Skrevet

Vi kommer ikke... Jeg skal jobbe, og Emma er bortreist.. Men vi henger gjerne med på et annet treff :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...