Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 36 og overlegen sa jeg hadde S.F.

Var på sykehuset i går, og hadde 2 i prot/urin, høyt blodtrykk og 2 i ødem. Noen andre med slike erfaringer??

Snakk om varig sykehusinnleggelse frem til fødsel, men føler meg ikke "syk" da.

Huff......what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det sist svangerskap.

Det er bare en ting å gjøre, og det er åfølge legens råd. De vil gjerne beholde deg på sykehuset for å kunne overvåke utviklingen nøye - og evt sette i gang fødselen dersom symptomene skulle tilsi det. Gå hjem og pakk sykehusbagen din, du, og lykke til.

Skrevet

ble du satt igang før terminen???

Skrevet

jeg fikk også vite det i uke 36 men med kontroller hver uke for å følge med det så går det bra, ellers starter de i gang fødselen tror jeg hvis det forverres!

Skrevet

jeg hadde sv f sist.. var på kontroll 1 uke før termin og hadde 1+ ble sendt ned til a-hus for kontroll og de synes ikke det var så falig..

Jeg følte meg heller ikke dårlig

På termin kontrol hadde jeg kjempe høyt BT og 3 + i urinen... ble sendt ned igjen med en gang. og den tok sparke ten ctg og ul..

Fikk svar om at jeg hadde svf.. og måtte legges inn med en gang

for å starte fødsel..

Jeg hadde små vondt i hodet og var hoven i kroppen, det var det jeg kjente til at jeg var syk..

MEn jeg var veldig syk... ble satt i gang og det tok 3 dager. før lille var ute

Og alle trodde faren var over.. til jeg fikk kramper og ble bevistløs.. havnet på insentiv og har ikkenoe hukomelse fra syke oppholdet i det hele tatt.

Nå skjedde det verste hos meg, og jeg følte meg alt frisk egentlig.. men det var nok ikke kroppen min

Så om du blir lagt inn, så er det for ditt beste og at dem kan holde et øye med deg til lille er ute. Det er ikke stort å gjøre, bare høre på hva dem sier og vente!

lykke til og håper du får en kjempe fin fødsel selv om du har sv f.

Skrevet

Nei, fødselen startet av seg selv dagen før de skulle sette meg i gang. Jeg gikk 6 dager over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...