prekæs Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Det beste er å holde seg unna solen. Fikk flere ved tidligere hysterisk soling:), etter at jeg sluttet å sole ansiktet forsvant de, og har ikke solet fjeset på 15 år. Tror en hudlege kan hjelpe med å skrive ut noen kremer, og vet at flere parfymerier også selger blekende kremer.
♥ DAME Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg går til hudpleier og mine pigmentflekker er så og si borte Kjøpte et produkt som heter md.formulation VIT A PLUS illuminating serum. Jæsla dyrt produkt, tror jeg betalte 600 kr for 30 ml, MEN den er utrolig drøy ) Lykke til )
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 kanskje det ikke er pigmentflekker allikevel da, men sola meg mye i 1 mnd og nå er det blitt store hvite partier på armene. Hva heter det da?
prekæs Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det er nok ikke pigmentflekker, nei. De er mørke. Hva det er vet jeg ikke.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Det er min ordentlige hudfarge som er det hvite, så er vel en slags "solskille" men erdet noe man kan bruke for å jevne det ut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå