2. gangs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2007 Ikke jeg....siden jeg spør *hihi*dytter* Tenkte kanskje det fantes en statistisk ett eller annet.....
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 hmm .. alså min mens termin var egentlig 24 juni og min ultralyd termin er 28 juli og min ks dato er 18 juli. så jeg tror ul termin stemmer mest men ks må jo de ta litt før terminen din .. =/
2. gangs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Det var jammen stort sprang. 1 mnd mellomrom. Hadde du regelmessig mens?
MomInUSA Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Det vil jo avhenge av hva du skal bruke terminen til. Om det er for aa foelge barnet's utvikling og magen's utvikling maa du jo bruke mens eller ul termin - ks dato er jo bare en tilfeldig dato som er satt foer termin for naar de skal ta ks. Men om du skal bruke termin for permisjon, soeknader etc, saa kan det jo hende du bruker ks date,som jo er dato for naar foedsel vil skje?? (men, det vet jeg altsaa ikke noe om)
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 ja jeg hadde regelmessig, men jeg tror jeg regnte veldig feil men hadde ikke trodd d var over en mnd forskjell hehe
2. gangs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Det var jeg som lurte Begynner å nærme meg UL termin....og lå våken i natt, og begynte å regne på siste mens.....Så derfor mitt spm.....uten at babyen bryr seg om hva jeg lurer på, så kommer den når den er klar =)) Er bare nysgjerrig....av natur....=)
2. gangs Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2007 At det går an......Det skulle ikke stå KS-termin.....men ULTRALYDTERMIN!!!!!!!!!! Ammetåka.....før amming?! Noen som vet....og kan svare meg på det....?! =)
2. gangs Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2007 Altså......det jeg spør om er.... Har noen peil på hvilken av de to datoene.....(menstermin og UL-termin) som er "mest" rett"?
Julie83 Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Siden menssyklusen og eggløsninga varierer fra person til person er det UL-terminen som er den mest pålitelige. Den pleier å være ganske nøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå