Gå til innhold

JA, jeg er misunnelig, sjalu, BITTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så nok av Skravlesiden noen ganger! Alle har det så fint med mennene sine, med svangerskapet, kjøper seg fine ting, har stabile hjem, alt er bare kos og kliss og suuuupert..

Jeg har det ikke sånn!!!!! I mitt liv er alt snudd på hodet og jeg må famle meg igjennom en dag om gangen.. Tør ikke se lenger fram i tid enn til kommende helg... Kanskje ikke så langt engang!!!

Jeg gleder meg veldig til baby kommer, men ingenting blir som jeg drømte om! Hverken forholdet, svangerskapet, hjemmet, de koselige små tinga som det å handle seng og utstyr...

Føler meg fanget, redd og trist!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er hva man gjør det til....

Skrevet

Nei. Det er det ikke alltid bambi&bamse.

Noe kan en simpelthenn ikke noe for.

Skrevet

Det kommer an på hvordan man ser det anonym.

Noe kan man ikke for, men man avgjører selv hvordan man skal håndtere det.

Men i det fleste tilfeller så kommer det helt an på deg selv og dine avgjørelser.

Skrevet

Guuud så eg hater det uttrykket der..

Pøh...

Visse ting e det ikke mye å gjøre med faktisk.

Hvis du tenker deg LITT om så vet du nok det du også..

I noen tilfeller så spiller det ikke noen rolle hvilken måte man takler det på, situasjonen e og blir uutholdelig....

Skrevet

Hvis jeg tenker meg om LITT om....Jeg har selv vert gjennom så pass mye i livet mitt.Jeg snakker ikke før jeg tenker.

Men selvfølgelig vist en skal være beint fram pesimist så versigod!

Skrevet

vet..trodde jeg hadde et trygt og godt liv jeg også,helt til samboeren for 14 dager siden ville gjøre det slutt,uten spes grunn.. vi venter nr fem.. men jeg skal klare meg,ser nå hvilken drittsekk han alltid har vært. men man tåler mye bare man får det til å fungere.. el trodde det fungerte da,han sa aldri noe.

Skrevet

Man må faktisk tenke seg NØYE om før man setter et barn til verden...særlig alene... Jeg hadde ALDRI gjort det.

Hilsen dame 38 m 3 barn..

Skrevet

Men kjære deg da!! Du leser bare trådene som starter med Hurra!! du da eller.. Er mange skjebner inne på skravle etc hvor folk med tunge problemer søker støtte og trøst bland med-gravide. Klart det er lov til å være misunnelig.. er misunnelig på alle andre for nesten alt jeg - men jeg prøver å gjøre det beste ut av min egen situasjon uansett.. kanskje du skal prøve å bruke misunnelsen din litt konstruktivt fex.? Sett deg oppnåelige mål og jobb mot dem - beste belønning i verden å nå et eget mål :

og gled deg over barnet som skal komme.. nå skjønte jeg ikke om du var den anonym som venter nr 5 og nylig har blitt forlatt eller om det var en annen anonym, men hallooo - har du snart 5 barn så kan man vel si at livet ditt er grundig beriket? tenk på de som bare ønsker seg barn men ikke klarer å få? DU er kanskje en smule ego og har lullet deg litt inn i din egen triste skjebne.. Snapp ut av det og lukt på blomstene

for faen

Skrevet

Jeg har ikke 5 barn nei, jeg venter mitt første:) Oppi all fortvilelsen gleder jeg meg masse til baby kommer.. Det er det som holder meg oppe. Jeg har store problemer med samboer, som igjen har store problemer med alle andre. Jeg føler meg fanget og hele svangerskapet hittil har dreid seg om frykt, tårer, smerte, krangling, kjefting og følelsen av å stå på kanten av et stup, hvor det presser fra alle kanter og man er et feilskritt fra å falle utfor.

Jeg vil ha ro og fred, omsorg og ting og glede meg over.

HI

Skrevet

HI

da syns jeg du skal ta tak i dette og prøve å løse det.. Høres vanskelig ut ja - enig med deg der, men det ser ut til at du ikke prøver å se utveiene. Snakk med samboer, forklar hvordan du har det.. samme med de rundt deg. Eller ta kontakt med legen din og forklar situasjonen - det er greit å grine til legen. Har du en vanskelig lege - bytt lege! RIng noen du har god kontakt med. Eller forklar situasjonen din på skravle så får du kanskje høre hva andre har gjort for å løse tilsvarende problemer.

Lykke til med det fantastiske lille livet inni deg - og trist å høre at du ikke har det bra. Håper det ordner seg..

Hvis du fremdeles ønsker å være anonym så kan du vel gå inn på ett av trimesterne og høre der

Skrevet

JEG er anonym som skal ha fem barn,å er slettes ikke bitter el sjalu på noen:) men skjønner HI lell da. selv om ingen andre enn henne kan gjøre henne lykkelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...