Gå til innhold

Er jeg urimelig nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er en filleting egentlig, men lurer på om det er jeg eller søsteren min som er urimelig. Alle synspukter mottas med takk!

Saken er at mamma fyller år på onsdag og søsteren min vil overraske henne med å spise ute på resturant. Hun fyller 51 så ikke noe rundt tall. Mamma skal "feire" dagen på fredag for da har hun fri fra jobb + at pappa, som er sjømann, er da kommet hjem.

Jeg mener vi kan gå ut å spise på torsdag for da kommer pappa hjem, så han og kan få være med. Han er som sagt sjømann, og går glipp av mange festligheter hjemme. Han er borte 6 uker av gangen. Jeg har sagt til min søster at vi kan heller overraske henne med besøk på onsdag, og gjerne ha kake med oss. Hun jobber til 17.30 på onsdag.

Hva ville dere gjort? Søsterten min er så vanvittig sta. Jeg syns vi skal vente den dagen så pappa også kan være med og så feire på fredag med kake og gaver++. Min søster mener at vi skal jo uansett feire på fredag så da kan vi gå ut å spise på onsdag som er dagen.

Argh... Sysnpunkter noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nok ha ventet til pappan din har kommet hjem ja

Skrevet

Hmm... Jeg hadde tatt pappaen min også med=) Blir sikkert mer overrasket på torsdag når d ikke er dagen hennes! hmm...Kjekt for pappa å bli med da siden han er ofte borte og går glipp av mye!

lykke til!

Skrevet

Takk for svar jenter..

Må legge til at min søster har ikke unger og er ung, så hun tenker rett og slett ikke på det.. Jeg derimot syns pappa kan få være med på morroa når det allikevel bare er en dag til hun kommer hjem.

Skrevet

ps. sjekk at ikke pappa har planlagt romantisk middag for 2 da...

Skrevet

Det tviler jeg på, men kommer til å ringe han. LItt vanskelig å få tak i av og til.

Skrevet

Dytter litt jeg..

Altså: min søster gir seg ikke. Skal jeg være frekk og si noe til vår mor? Har ikke lyst til det altså.

Ser ut til at mamma kommer til å spise ute onsdag og torsdag =/

Skrevet

jeg er enig med deg, men hva ble det til. Fikk du overtalt din søster?

Skrevet

Ha med pappa....

Skrevet

Min søster er sta, så det spørs. Men mamma har nå invitert oss til henne på onsdag. Så vi får se..

Jeg har gjerne vært litt sleip, men har aliert meg med vår bror. Som egentlig føyde seg til flertallet.. Så det spørs om hun får viljen sin her. hihi..

+ at jeg fikk tak i pappa og sa at vi skulle ut å spise på torsdag, så da må vi jo nesten det.. Har liksom kommet henne i forkjøpet med alt.. Kan være utspekulær jeg også..

Skrevet

Hehe, syns det er på sin plass å vente til faren deres kommer ja. :) Litt dumt om hun lager ballade av hele greia om folk ellers er i mot henne, gjør hun det, så er hun ikke moden av seg. Men hvor ung er hun? Er jo koseligst med hele familien samla. Hadde hun tenkt å spandere hele kalaset på onsdagen da, kanskje? ;)

Skrevet

Hun er 21. Men som sagt barnløs, og har ingen forpliktelser eller ansvar what so ever... Er minste jenta vet du, så er vant til å få viljen sin. Men ikke av meg. Hun har en tendens til å kun tenke på seg sjøl. Sa at pappa får være med en annen dag..

Jeg vet hun vil gjøre noe for mamma på dagen hennes, siden hun er "alene". Men hun ville faktisk ta bind for øynene hennes "bare" fo å gå ut å spise.. Og det syns ikke jeg passer seg.. Tror mamma klarer å vente en dag. Mamma har invitert oss til henne i morgen ettermiddag, så vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...