prekæs Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Bør jeg beskytte plantene mine? Er redd dette blir en for brå overgang fra været de er vant med:/
prekæs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Fredrikstad. Faren for solstikk hos plantene er igjen over:)
Süsse Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg bare vet at jeg ikke kommer til aa klage paa väret naar jeg jeg er tilbake í Norge. Men akkurat naa ville jeg gjerne hatt en graa og overskyet dag. Bare EN dag please!!
prekæs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Er det så ille? Er ikke så veldig glad i tropevarme selv. Bryr meg egentlig ikke så mye om været, men fra søndag til mandag falt det like mye regn her i byen som en gjennomsnittlig måned. Overskyet er greit, men det er så trist og ikke komme seg skikkelig ut på tur pga regnvær.
Süsse Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det er ikke saann skikkelig varmt enda, men enkelte ganger hadde det värt helt greit aa ikke se den sola. Det regnet her fra söndag til mandag ogsaa, men om natta selvfölgelig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Sukk... Unge, dumme Siklerotte. Vet du noe i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå