Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Sorry at det blir mast atter en gang om det her altså... Men jeg orket bare ikke begynne å lete... Hadde el 4.juli. Og har da kommet fram til IKM 18.juli... Har tester fra billige-tester.. Noen som vet hvor tidlig de kan gi utslag? Prøver å holde meg helt til IKM, men kjenner jeg meg selv rett må jeg nok teste litt før... Men hvor tidlig er for tidlig? Er det tre dager på den og som på cb? Har alt brukt 7 tester, så greit å prøve å holde meg innafor det mulige denne gangen...
90210 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 fra 6 til 15 dager etter eggløsning. Men det sikreste er jo å vente til IKM da... men vet selv hvor vanskelig den ventetiden er :S
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 kan de seriøst gi utslag så tidlig?? Wow... da kan du banne på at jeg kommer til å bruke opp resten av testene mine denne pp! haha... Tror jeg skal prøve å vente til helga i allefall da...
90210 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Hehe ja er det som står på siden deres vertfall Men er jo som sagt sikrest å vente litt da
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 he he jeg hadde nesten håpet at det ikke stemte jeg nå.. Jeg kommer ikke til å klare å la være å begynne å teste. Har nesten lyst å begynne nå! hihi
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 En liten ting til når jeg først er inne på masingen min... Det står på billig-tester sine hjemmesider at man kan teste allerede på dpo 6 som du sa. Testene er følsomme for HcG helt ned på 25. Men jeg trodde ikke at HcG steg før ca 3 dager før IKM? Er det jeg som har misforstått eller kan det være et lite salgstriks fra billige-tester? Jeg mener.. Når jeg leser det har jeg jo strengt tatt lyst å begynne å teste allerede nå... Og da blir det jo fort veeeldig mange tester, og en del penger på dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå