=)mamsen=) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Ser det er mange som omtaler gud som HAN! Er gud hannkjønn? eller er gud kjønnsløs og kan også kalles HUN og DET??? Lurer
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 i bibelen blir Gud omtalt kun som han kjønn, som far, så eg trur egentlig at Gud er en han, englene som er omtalt i bibelen er og han kjønn ( men eg trur di og kan være hun kjønn ) di er nemnt som Gudesønner ol, men det kan godt finnes kvinlige engler og, men eg trur di har forskjellige områder di virker på.
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Kommer vel an på hva du tror på. Jeg kaller'n hovedsaklig "den" når jeg omtaler folks guder.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Tja, kommer litt an på religionen....Og hvordan man tolker det... Selv er jeg ikke sikker.
kaur *har født!* Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg gjør mitt ytterste i å kalle Gud for Gud, og ikke han eller hun. Men det hender at det glipper... I min religion er ikke Gud omtalt som hankjønn eller hunnkjønn, men er kjønnsløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå