Aga:-) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har ikke vært her inne på evigheter, men nå ser jeg at du er blitt mamma til 3! Gratulerer, så gøy:) Gikk alt fint?
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Så ikke innlegget fra deg før nå :-) Ja nå er jeg også blitt trebarnsmamma! Alt har gått veldig bra egentlig, hadde en superenkel fødsel, kun skikkelig vondt når han kom ut fordi han lekte supermann (kom med armen inntil hode), tok bare noen timer og åpningsriene var helt levlig vonde hele tiden, spøkte og lo og furtet selv da jeg hadde 8-9 cm åpning, hehe... Lille Andreas er blitt 4 uker nå og vi koser oss, han er litt urolig på dagtid, men så langt en engel om natten. Storebrødrene finnes ikke sjalu og er bare stolte av ham og vil kose med ham, så vi har vært veldig heldige! :-) Har akkurat lagt ut bilde av ham, kan legge linken her også vil du vil se: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/450997/offset/1 Går det bra med deg og småtrollene dine da?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 dytter litt jeg siden jeg ser du er her nå :-)
Aga:-) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Så koselig lesning!! Ikke mye gøy med Supermannstillinger, nei. Samme gjorde Johannes, i tillegg til en knoll på 38.5 cm. Grøss. Fint å høre at fødselen var god. Jeg blir vemodig når jeg tenker på at jeg ikke skal oppleve akkurat det mer. Andreas er jo et utrolig godt og sterkt navn, passer nok bra til gutten din, kan jeg tenke meg:) Hjemme hos oss går det veldig bra, både med store og små. Ingebrog fylte ett år på søndag som var, og tok i går sine første skritt. Deilig:) Hun har begynt i barnehage, og stortrives. Johannes har rykket opp til stor avdeling, og føler seg som en av de store gutta. De andre store gutta har hatt en litt traurig sommerferie pga dårlig vær, men akkurat den skjebnen deler de jo med nesten resten av Norge... Nå er jeg på jobben og har endelig fått frigjort litt tid til nettsurfing igjen, godt å kunne være litt bare meg også. Koselig å høre fra deg igjen, Alva!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå