Kystrøya Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Bare 2 mnd til vi gifter oss (22 september), men kjenner enda ingen antydning til stress Dette har jeg ordnet til nå: Lokale Kirke Frisør (må bestemme frisyre og sminke sammen med henne) Invitasjoner sendt ut Dikt til mannen Sanger til sangheftet Band til festen Meny skrevet (skal ha koldbord) og delegert rundt hvem som skal lage hvilke kaker Brudekjole bestilt Toastmaster bestemt Servitører ordnet Kjøpt pynt til bordene Gjestebok Laget kirkeprogram Kurver på toalettene Plassering i kirken – brudens venner og familie til venstre, og brudgommens venner og familie til høyre Bordkort Bestilt ringer Sendt inn papirene Har igjen: Bestemme hvem som skal fotografere Bestille blomster (finne ut hvilken bukett og oppsatser vi skal ha) Barnevakt Bordkart – med oversikt over hvem alle er Drikkevarer Klær og sko til brudgom og datteren vår Sanghefte må skrives ut og stiftes sammen Bestille hotellrom Ordne oversikt over talene + sikkert masse annet rart jeg ikke kommer på nå =)
jordbærsjokolade Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jo, og jeg ble KJEMPEstresset av å lese alt du har i boks:) Jeg har ordnet: Kjole, lokale, mat, kirke..og har sendt ut noen inbydelser- det går fortløpende etterhvert som jeg blir ferdig med de- toastmaster. Har planen klar for hva slags bordkort vi skal ha..og det var det...ugh..bør jeg få rumpa i gir kanskje?
Kystrøya Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Neida =) Jeg har tatt det helt med ro hele tiden Vi bestemte oss førsten i mai for å gifte oss, og da ble datoen satt til 22 september. Så har hatt 2 mnd frem til nå på å planlegge og ordne ting. Blir ikke så stort bryllup, for det har vi ikke råd til. 27 stk til middag, og 80 til kaffe og festligheter. Skal ha koldtbord og lage endel av maten selv, så stresset kommer nok til oss ett par dager før bryllupet vil jeg tro ;p Ellers er det meste i boks Har igjen å kjøpe kjole til datteren vår og klær til mannen min. Når gifter du deg? =)
Happy H Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 jøss, ska si du har kontroll!!! Eg gifter meg samme dag som deg og har ordnet; kirke lokale innbydelser noen servitører toastmaster fotograf bordkort kjole klær til mannen mangler masse masse masse, hehe
Kystrøya Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 uff nei, det bare virker som jeg har kontroll hehe Men, så blir det ikke et megastor stivt bryllup. Vi skal bare samle familie og venner, spise god mat og drikke sammen og ha det hyggelig Blir ikke noe fancye greier her nei Oppdaterer listen min litt Dette har jeg ordnet til nå: Lokale Kirke Frisør (må bestemme frisyre og sminke sammen med henne) Invitasjoner sendt ut Dikt til mannen Sanger til sangheftet Band til festen Meny skrevet (skal ha koldbord) og delegert rundt hvem som skal lage hvilke kaker Brudekjolen er kommet Kjøpt smykker, hårpynt og strømper til meg og vesla Toastmaster bestemt Servitører ordnet Kjøpt pynt til bordene Gjestebok Laget kirkeprogram Kurver på toalettene Plassering i kirken – brudens venner og familie til venstre, og brudgommens venner og familie til høyre Bordkort Bestilt ringer (de kommer snart) Sendt inn papirene Drikkevarer Har igjen: Bestemme hvem som skal fotografere Bestille blomster (finne ut hvilken bukett og oppsatser vi skal ha) Barnevakt Bordkart – med oversikt over hvem alle er Klær og sko til brudgommen, brudepikekjole til datteren vår Sanghefte må skrives ut og stiftes sammen Bestille hotellrom (usikker på om vi skal ligge hjemme eller borte) Ordne oversikt over talene Sko til meg + sikkert masse annet rart jeg ikke kommer på nå =)
grå :) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 har vel igjen å avtale en sjåfør, få dobbeltsjekka de som skal filme vielsen, bestille hotellrommet, snakke med blopmsterdekoratøren, klippe/stripe håret og farge vippene (skal sette det opp selv), dikt/sanger, velge salmer og sånt, lage program, lage bordkort/kart/plasseringer, sende inn papirer, brudgommens klær. i alle fall. er sikkert mer også som er igjen. ordner seg nok
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 djiiises.. blei nesten stressa jeg nå.. vi bestemte oss også i mai for å gifte oss, blir 8 sept her. 4 uker til.. brudepikekjoler og sko er i boks, samt brudekjole og sko - skal på prøving idag for den måtte sys litt inn. Invitasjonene til 45 pers er sendt ut, og koldtbord bestillt. Bror min tar seg av musikken, samt skal være sjåfør og jeg har ei venninne som skal fikse håret/sminke meg Men har endel igjen da.. -fotograf.. de fleste er på ferie til 1 aug, så får ikke ring før da - sambo trenger skjorte og sko - evt servitører, men hadde egentlig ikke tenkt det siden det er koldtbord..hadde tenkt å spørr noen gode venninner på festen, men er litt usikker nå - evt tale, sang osv...Jeg er ikke noe talemenneske - og dikte sanger er heller ikke min sterke side.. - blomster og bukett - evt bordkort, kirkeprogram osv... - nattmat og handle inn drikke: men hadde her tenkt pølser med tilbehør og evt chips og grønnsaker med dip -hmm.. sikkert noe jeg har glemt også nå..-
#Troika# Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal også gifte meg 8. september, og ser at noen har kommet langt og har ting klart... Har fått ordnet en del, men har det ikke klart med maten enda. Vi tenker, suppe, ytrefilet og is, hva skal dere ha? Sitter nå med bordkort/sanghefte/program. Skal lage en slags felles sak av dette. Lurer på hvor dere handler papir til slikt, og bruker dere stivt papir på omslaget? ( det skal vi, til middagsgjestene, ihvertfall). Har ikke sendt inn noen papirer enda, hvor kan man finne dem? (på nettet?) Har alle klærne i boks, unntatt sko til mine brudepiker. Har ikke bestilt brudebuketten enda, heller. Men det blir..;-)
grå :) Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 papirerne ligger på kirken.no og linkes videre derfra.
rødhette* Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Skal gifte oss utenlands, reiser nedover bare oss to og lillegutt. Så planlegginga har ikke vært stor, og jeg har vært klar lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå