Gå til innhold

Hvordan ligger dere an i planleggingen septemberbrudar? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 2 mnd til vi gifter oss (22 september), men kjenner enda ingen antydning til stress :)

Dette har jeg ordnet til nå:

Lokale

Kirke

Frisør (må bestemme frisyre og sminke sammen med henne)

Invitasjoner sendt ut

Dikt til mannen

Sanger til sangheftet

Band til festen

Meny skrevet (skal ha koldbord) og delegert rundt hvem som skal lage hvilke kaker

Brudekjole bestilt

Toastmaster bestemt

Servitører ordnet

Kjøpt pynt til bordene

Gjestebok

Laget kirkeprogram

Kurver på toalettene

Plassering i kirken – brudens venner og familie til venstre, og brudgommens venner og familie til høyre

Bordkort

Bestilt ringer

Sendt inn papirene

Har igjen:

Bestemme hvem som skal fotografere

Bestille blomster (finne ut hvilken bukett og oppsatser vi skal ha)

Barnevakt

Bordkart – med oversikt over hvem alle er

Drikkevarer

Klær og sko til brudgom og datteren vår

Sanghefte må skrives ut og stiftes sammen

Bestille hotellrom

Ordne oversikt over talene

+ sikkert masse annet rart jeg ikke kommer på nå =)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen flere septemberbruder her? :)

Skrevet

Jo, og jeg ble KJEMPEstresset av å lese alt du har i boks:)

Jeg har ordnet: Kjole, lokale, mat, kirke..og har sendt ut noen inbydelser- det går fortløpende etterhvert som jeg blir ferdig med de- toastmaster. Har planen klar for hva slags bordkort vi skal ha..og det var det...ugh..bør jeg få rumpa i gir kanskje?

Skrevet

Neida =) Jeg har tatt det helt med ro hele tiden :) Vi bestemte oss førsten i mai for å gifte oss, og da ble datoen satt til 22 september. Så har hatt 2 mnd frem til nå på å planlegge og ordne ting. Blir ikke så stort bryllup, for det har vi ikke råd til. 27 stk til middag, og 80 til kaffe og festligheter. Skal ha koldtbord og lage endel av maten selv, så stresset kommer nok til oss ett par dager før bryllupet vil jeg tro ;p

Ellers er det meste i boks :) Har igjen å kjøpe kjole til datteren vår og klær til mannen min.

Når gifter du deg? =)

Skrevet

jøss, ska si du har kontroll!!!

Eg gifter meg samme dag som deg og har ordnet;

kirke

lokale

innbydelser

noen servitører

toastmaster

fotograf

bordkort

kjole

klær til mannen

mangler masse masse masse, hehe

Skrevet

uff nei, det bare virker som jeg har kontroll hehe :) Men, så blir det ikke et megastor stivt bryllup. Vi skal bare samle familie og venner, spise god mat og drikke sammen og ha det hyggelig :) Blir ikke noe fancye greier her nei :)

Oppdaterer listen min litt :)

Dette har jeg ordnet til nå:

Lokale

Kirke

Frisør (må bestemme frisyre og sminke sammen med henne)

Invitasjoner sendt ut

Dikt til mannen

Sanger til sangheftet

Band til festen

Meny skrevet (skal ha koldbord) og delegert rundt hvem som skal lage hvilke kaker

Brudekjolen er kommet

Kjøpt smykker, hårpynt og strømper til meg og vesla

Toastmaster bestemt

Servitører ordnet

Kjøpt pynt til bordene

Gjestebok

Laget kirkeprogram

Kurver på toalettene

Plassering i kirken – brudens venner og familie til venstre, og brudgommens venner og familie til høyre

Bordkort

Bestilt ringer (de kommer snart)

Sendt inn papirene

Drikkevarer

Har igjen:

Bestemme hvem som skal fotografere

Bestille blomster (finne ut hvilken bukett og oppsatser vi skal ha)

Barnevakt

Bordkart – med oversikt over hvem alle er

Klær og sko til brudgommen, brudepikekjole til datteren vår

Sanghefte må skrives ut og stiftes sammen

Bestille hotellrom (usikker på om vi skal ligge hjemme eller borte)

Ordne oversikt over talene

Sko til meg

+ sikkert masse annet rart jeg ikke kommer på nå =)

Skrevet

har vel igjen å avtale en sjåfør, få dobbeltsjekka de som skal filme vielsen, bestille hotellrommet, snakke med blopmsterdekoratøren, klippe/stripe håret og farge vippene (skal sette det opp selv), dikt/sanger, velge salmer og sånt, lage program, lage bordkort/kart/plasseringer, sende inn papirer, brudgommens klær.

i alle fall.

er sikkert mer også som er igjen. ordner seg nok

Skrevet

djiiises.. blei nesten stressa jeg nå..

vi bestemte oss også i mai for å gifte oss, blir 8 sept her. 4 uker til.. brudepikekjoler og sko er i boks, samt brudekjole og sko - skal på prøving idag for den måtte sys litt inn. Invitasjonene til 45 pers er sendt ut, og koldtbord bestillt. Bror min tar seg av musikken, samt skal være sjåfør og jeg har ei venninne som skal fikse håret/sminke meg

Men har endel igjen da..

-fotograf.. de fleste er på ferie til 1 aug, så får ikke ring før da

- sambo trenger skjorte og sko

- evt servitører, men hadde egentlig ikke tenkt det siden det er koldtbord..hadde tenkt å spørr noen gode venninner på festen, men er litt usikker nå

- evt tale, sang osv...Jeg er ikke noe talemenneske - og dikte sanger er heller ikke min sterke side..

- blomster og bukett

- evt bordkort, kirkeprogram osv...

- nattmat og handle inn drikke: men hadde her tenkt pølser med tilbehør og evt chips og grønnsaker med dip

-hmm.. sikkert noe jeg har glemt også nå..-

Skrevet

Jeg skal også gifte meg 8. september, og ser at noen har kommet langt og har ting klart...

Har fått ordnet en del, men har det ikke klart med maten enda. Vi tenker, suppe, ytrefilet og is, hva skal dere ha?

Sitter nå med bordkort/sanghefte/program. Skal lage en slags felles sak av dette. Lurer på hvor dere handler papir til slikt, og bruker dere stivt papir på omslaget? ( det skal vi, til middagsgjestene, ihvertfall).

Har ikke sendt inn noen papirer enda, hvor kan man finne dem? (på nettet?)

Har alle klærne i boks, unntatt sko til mine brudepiker. Har ikke bestilt brudebuketten enda, heller. Men det blir..;-)

Skrevet

papirerne ligger på kirken.no og linkes videre derfra.

Skrevet

Skal gifte oss utenlands, reiser nedover bare oss to og lillegutt. Så planlegginga har ikke vært stor, og jeg har vært klar lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...