Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hun tok helt av her... Nå må jeg visst ordne: Gardiner (rosa) Duker (rosa) Pyntegjenstander Knagger (rosa) Og en roooosa lampe til å ha i taket. hi hi hi
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 det er så søtt med slike "hytter" i hagen=) stats for jenta di sikker, ha sitt "eget" hus som hun kan regjere i=) sambo har en slik litt større hytte/lekestue stående hjemme hos foreldrene sine, som han vannt i en konkuranse for noen år siden, og den hytta blir flyttet til oss neste sommer, gleder meg selv om babyen vår bare en et halvt år eller noe da, får leke id en jeg til den blir så stor åkan leke der selv=)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Ja. Nå storkoser hu seg her. Tror snart alt av "kjøkkenutstyr" er i stua...hihihi...
2 søte småpiker Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Å, det har jg så lyst på til min datter. Hvor har du kjøpt det, og hvor mye kostet det?
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Fikk gratis. Noen ga bort på Finn.no
kaur *har født!* Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det er morsomt med lekestuer. :-) Jeg holder fortsatt på å innrede til datteren min. - Vi satt den opp i våres. Veggene inni er allrede malt knall rosa :-)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Hu her vil også ha rooooooosa.. hihi.. Deilig farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå