Prinsen_til_mamma:) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 var på modningsakupunktur i går, å i dag føler jeg meg bare helt merkelig. Sovnet jo ikke før halv 4 i natt, å var lys våken kl 9. spiste en god frokst sammen med samboer og sønnen hans, kl 11 bare sloknet jeg på sofan, nyttet ikke å få liv i meg, var helt slått ut. Både guttungen og samboer prøvde. Jeg våknet til noen ganger, men det varte bare i noen minutter, før jeg var borte igjen. våknet såpass att jeg var i tilstand til å gjøre noe sånn i to tiden, så da kjørte jeg og guttunge opp til foreldra mine. Han ble heldigvis igjen der, for nå er jeg like lått ut..... virker som om jeg går rundt i transe.... har skt mye kynnere, men ingen ordentlige tak:( Har fått vondt i hode, å de få jeg har møtt på i dag mener jeg er veldig blek, noe som kan stemme for jeg har merket att kvalmen har tatt meg igjen noen ganger i dag. Å har bare lyst å sette meg ned å gråte, alt er så merkelig, hele kroppen henger liksom etter. fler som har opplev det sånn etter akkupunktur???
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hei!! Jeg var på akupunktur i dag. Har siden da vært veldig trøtt og magen har vært steinhard siden. Fikk beskjed om at jeg kanskje kom til å få det sånn, det er helt normalt, du blir liksom tappet for energi... Bruker masse energi på "modningen" tror jeg... Jeg fikk beskjed om å drikke masse masse masse!! Det må du gjør også, ha et glass tilgjengelig hele tiden... Jeg har sikkert drukket 1-2 liter siden jeg kom hjem. Lykke til da, håper det går bra med deg... Hvem vet, kanskje det er noe som holder på å skje....
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 ble veldig hard i magen et par netter etterpå......men så gikk det over igjen.....+ at jeg fikk masse nedpress og sterkere kynnere....som også avtok.... jeg fikk også litt negativ eff av behandlinga....hovna opp i den ene armen....og følte meg mere tappa enn sterkere....ikke sånn god tretthet.....sa fra om dette....og hun justerte litt på nålene neste dag....da ble alt bedre.....så jeg tror det fint er mulig å få negativ effekt....greia er vel å stimulere rett....det finnes mange modningspungter....noen er generelle andre foreskrives på individuelle symptomer.....sånn jeg har forstått det.....iallefall.... lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå