mammasgo`jente Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Av og til biter jeg de og av og til klipper jeg de. Det letteste synes jeg er å bite de mens jeg ammer for da ligger hun rolig. Ellers hater hun at jeg holder hånda hennes fast!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Er best hvis vi er 2 om det...en holder underarmen og Telma, og så tar jeg en og en finger med den ene handa mi, og så har jeg neglsaks i den andre.
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har begynt å klippe dem når hun sover. Hun er 11 mnd og blir drit sur hvis jeg prøver å holde fast hendene hennes. Nå sovner hun i en seng ved siden av meg, jeg tar frem et nattlys og klipper, så løfter jeg henne over i sengen hennes.
Helene <3 Sarah Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Biter de og "river" av flisene når hun får mat eller sover/slapper av.. fort gjort..
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 babysaks. holder henne så hun sitter med ryggen til meg, da er det lettere å få tak. lar henne holde rundt fingeren min, og så "plukker" jeg en og en finger som jeg klipper. best når hun er god og slapp da:)
Lille søtnos Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Babysaks som fulgte med i et sett med neglutstyr. La neglklipperen til side med en gang. Gjør det når hun er i rolig modus, og gir henne gjerne noe veldig å holde på med så hun har fokus på noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå