Gå til innhold

Hvordan "tar" dere neglene til småen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysaks

Skrevet

Av og til biter jeg de og av og til klipper jeg de. Det letteste synes jeg er å bite de mens jeg ammer for da ligger hun rolig. Ellers hater hun at jeg holder hånda hennes fast!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er best hvis vi er 2 om det...en holder underarmen og Telma, og så tar jeg en og en finger med den ene handa mi, og så har jeg neglsaks i den andre.

Skrevet

Jeg har begynt å klippe dem når hun sover. Hun er 11 mnd og blir drit sur hvis jeg prøver å holde fast hendene hennes. Nå sovner hun i en seng ved siden av meg, jeg tar frem et nattlys og klipper, så løfter jeg henne over i sengen hennes.

Skrevet

Biter de og "river" av flisene når hun får mat eller sover/slapper av.. fort gjort..

Skrevet

Tar de med negleklipper når han sover.

Skrevet

babysaks.

holder henne så hun sitter med ryggen til meg, da er det lettere å få tak. lar henne holde rundt fingeren min, og så "plukker" jeg en og en finger som jeg klipper.

best når hun er god og slapp da:)

Skrevet

Babysaks som fulgte med i et sett med neglutstyr. La neglklipperen til side med en gang. Gjør det når hun er i rolig modus, og gir henne gjerne noe veldig å holde på med så hun har fokus på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...