Gå til innhold

Flere her som har enkle gifteringer?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener da helt vanlig uten noe innhuling , mønster eller noe annet??

Jeg har en diamant på den.. Kommer til og komme flere også.. Men diamantene kommer for hvert barn og hvert 7-8 år vi er gift..=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har HELT enkle ringer i gull. Ville ha noe jeg var sikker på at kom til å holde seg moderne. Jeg har ingen diamant eller noe pynt. Ville ha en ring som ikke er i veien for noe. Jobber i en butikk hvor jeg sjauer en del og ville ikke måtte gå og være redd for å henge den fast i noe eller ødelegge den. Men vi har innskripsjon fra sangen vår på innsiden da... synes det var litt kjedelig med "din... " og dato. Dessuten var det både giftering og forlovelsesring.

Skrevet

Min er helt enkel og glatt. Ikke noe fixfax, men forlovelsesringen min er rett foran gifteringen,og den har 13 små diamanter.

Skrevet

Ja diamanten her er sånn som er plassert nede i ringen.. Så den går på en måte ikke på oversiden.. Inni gifteringen så har vi jo navn og dato.. Men ikke noe mere..=)

Skrevet

Våre ringer er helt, helt enkle. Glatte gullringer, 3,5 mm brede og med kjedelig inskripsjon; Din xxx, forlovelsesdato og bryllupsdato. Så kjedelig, men så greit!

Skrevet

Vi har helt enkle glatte u gult gull. er egentlig forlovelsesringer, men vi kjøpte ikke nye når vi gfita oss. Fikk alliansering m 3 diamanter i morgen gave, har fått satt inn 2 til nå, en for hver unge + en for hver av oss!!!!!!!!

Skrevet

vi skal ha helt enkle ringer. glatte i gull å 4 eller 5 mm brei. så skal det stå evig din *** å dato. verken jeg eller sambo kan ha no som helst mønster eller diamanter i. for jeg er kokk og jeg får ikke lov til å ha noe annet en glatt ring når jeg jobber. og sambo er ambulansearbeider å han har hvertfall ikke lov å ha noe som helst på sin.

Skrevet

Vi har helt enkle 4 mm gull ringer og slik kommer de til å fortsatt være. Jeg er også kokk.

Skrevet

vi har enkle gullringer 4 mm i gult gull. flat, ikke buet. inni står det evig din x + dato. forlovelsesringer da, tenker å legge til bryllupsdatoen når den tid kommer :)

Skrevet

helt glatt ring uten noen diamant eller no!min tilkomne som valgte ut og er kjempe fornøyd! den er brei og tykk, det han ville ha ;)

Skrevet

vi forlova oss 5mnd før bryllupet, å bruker ennå de ringene, 5 år etter. enkle gullringer.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...