♡ Rødhette ♡ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Mener da helt vanlig uten noe innhuling , mønster eller noe annet?? Jeg har en diamant på den.. Kommer til og komme flere også.. Men diamantene kommer for hvert barn og hvert 7-8 år vi er gift..=))
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Vi har HELT enkle ringer i gull. Ville ha noe jeg var sikker på at kom til å holde seg moderne. Jeg har ingen diamant eller noe pynt. Ville ha en ring som ikke er i veien for noe. Jobber i en butikk hvor jeg sjauer en del og ville ikke måtte gå og være redd for å henge den fast i noe eller ødelegge den. Men vi har innskripsjon fra sangen vår på innsiden da... synes det var litt kjedelig med "din... " og dato. Dessuten var det både giftering og forlovelsesring.
Northernlights Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Min er helt enkel og glatt. Ikke noe fixfax, men forlovelsesringen min er rett foran gifteringen,og den har 13 små diamanter.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Ja diamanten her er sånn som er plassert nede i ringen.. Så den går på en måte ikke på oversiden.. Inni gifteringen så har vi jo navn og dato.. Men ikke noe mere..=)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Våre ringer er helt, helt enkle. Glatte gullringer, 3,5 mm brede og med kjedelig inskripsjon; Din xxx, forlovelsesdato og bryllupsdato. Så kjedelig, men så greit!
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi har helt enkle glatte u gult gull. er egentlig forlovelsesringer, men vi kjøpte ikke nye når vi gfita oss. Fikk alliansering m 3 diamanter i morgen gave, har fått satt inn 2 til nå, en for hver unge + en for hver av oss!!!!!!!!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 vi skal ha helt enkle ringer. glatte i gull å 4 eller 5 mm brei. så skal det stå evig din *** å dato. verken jeg eller sambo kan ha no som helst mønster eller diamanter i. for jeg er kokk og jeg får ikke lov til å ha noe annet en glatt ring når jeg jobber. og sambo er ambulansearbeider å han har hvertfall ikke lov å ha noe som helst på sin.
Gjest mphs Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Vi har helt enkle 4 mm gull ringer og slik kommer de til å fortsatt være. Jeg er også kokk.
LisaColli Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 vi har enkle gullringer 4 mm i gult gull. flat, ikke buet. inni står det evig din x + dato. forlovelsesringer da, tenker å legge til bryllupsdatoen når den tid kommer
suseduse Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 helt glatt ring uten noen diamant eller no!min tilkomne som valgte ut og er kjempe fornøyd! den er brei og tykk, det han ville ha
lenej :o) Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 vi forlova oss 5mnd før bryllupet, å bruker ennå de ringene, 5 år etter. enkle gullringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå