Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hun kom 4 uker for tidlig og er nå en uke, jeg har bodd på sykehuset fram til nå men orker ikke flere bøttekott jeg må dele så drar heller fram og tilbake hver dag. Jenta mi har det fint, er bare litt svak enda og har fått behandling for gulsott og blodoverføring. har begynt å spise selv, mn må nok være en uke til på sykehuset. Som jeg savner henne når jeg ikke er der!! For en fantastisk ting å bli mamma, Gled dere jenter! Fødselshistorie kommer, hadde en flott fødsel!
snehvit77 Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer så masse. Gleder meg til min egen lille prinsesse kommer:-)
Nicoline3 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 åååå så godt å høre at alt gikk bra, gratulerer til dere med den lille prinsessa.
lemontree Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer! Håper hun kommer seg fint, gleder meg med deg til dagen da du kan ta henne med hjem sammen med deg! Klem
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer masse. En stund til jeg kommer etter, men vet det er fantastisk å bli mamma. Gleder meg masse på dine vegne. Håper du får henne hjem snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå