Gå til innhold

Syns dere også dette var rart av legen?

Anbefalte innlegg

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg har kikhoste, hatt i et par uker nå.

Jeg forklarte legen min at jeg var veldig redd for at jenta mi skulle få det, hvorpå han begynte å tjase og mase om amming.

"Du vet at amming er det beste for barnet", ja sa jeg og jeg skulle gjerne ha gjort det. Så fortsatte han å si det samme "Morsmelk er best ofr barnet, så jeg kan ikke garantere at hu nikke blir syk, og blir hun syk må hun på sykehuset"

Jeg ble helt på gråten og sa at jeg gjerne skulle ammet men det går ikke pga ikke melk osv. Da lo han av meg og sa jeg løp en stor risiko ved å gi blaffen i leger..

Er så lei arrogante leger nå.. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort..

Og om noen anonyme vil 'ta' meg nå så får dere bare kjøre på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi blaffen i ammingen mener jeg.. He-he... litt dårlig :/

Skrevet

Er det der fastlegen din? Da hadde hvertfall jeg byttet, fort som f... Han der hørtes ikke helt god ut.

Skrevet

Han der legen hørtes ikke god ut:-) Du får passe på mikrovampyren uansett, ettersom kikhoste er utrolig plagsomt for krabater i den alderen. Dette med amminga kunne han nok spart seg.. skift lege hvis du ikke liker denne legen:-)

Skrevet

Nei fastlegen min er på ferie.. dette var en random på legevakten.. Han har mast på meg om amming da jeg var der for 1 uke siden for å hente en resept.. Mente også det var veldig rart å ta ks som jeg har gjort , samt at han ikke kunne forstå hvordan jeg hadde fått kikhoste og ikke pappan i huset hadde fått det.. Så så han på meg med et stygt stygt blikk..

Skrevet

Takk..

Jeg ble jo veldig redd, liksom..

Skrevet

Han var sikkert bare pissed fordi kona hans klager på at han ikke får en hvis ting opp og inn, og tok ut aggresjonen på deg!

Skrevet

For en creepy-ass lege du har! Bytt, bytt, bytt! Ikke la en slik lege påvirke dagen din i det hele tatt!

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en lege som bare gjør jobben sin. Er så utrolig forbanna på at dere til stadig mener at en lege skal sitte og nikke og skrive ut resepter og sykemeldinger i hytt og gevær. Endelig en god lege som tørr å si sin mening!

Skrevet

Naa er jo ikke en lege ansatt for aa si meningen sin, men for aa gjoere jobben sin og den innehar ikke amming.Naar personen har kikhoste og saa liten baby trenger hun aa faa medisiner saa ikke beby blir syk da det kan vaere livstruende. Men det forstaar ikke du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...