Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Her i huset har vi sverget til dosete. Så blir de liksom litt vant med å sitte på doen også.:-)
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Vi bruker også dosete, syns det er litt ekkelt med potte jeg (men det er nok bare meg)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Takk=) Kjøpte et sete,men var i tvil.så måtte spørre hehe... Han er jo litt liten ennå,men greit å ha,har forholdsvis faste tider han bæsjer på.Noen ganger sier han også bæsj føre han bæsjer.Så da er det jo bare å prøve han der litt
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi har begge deler, men det er som regel dosetet som blir brukt. Og veldig ofte så vil gullet sitte på do uten dosetet også.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Dosete :-) Vi synes potte er litt uhygienisk igrunnen. Har brukt det siden hun var rundt 16 mnd tenker jeg, leser bok samtidig da :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Dosete. tenker som så at de skal jo ikke lære seg å drite på gulvet, så da er det vel like greit å begynne med å sitte på do. Helsesøster sa det var grunn til bekymring når min 2,5 år gamle gutt ikke visste hva potte var. Han hadde ikke brukt bleier på to mnd da. Moahahaha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå