Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Småen er 4 uker nå og veldig lik sin eldste bror (men ikke mellomste som sovnet bare han så vognen og bilstolen omtrent), vi kan gå med ham i vognen i 15-20 min uten at han sovner skikkelig, i en time og han våkner hver gang vi er så syndig at vi slutter å vugge på vognen og sist jeg kjørte bil med ham satt han og tittet rundt seg i 20 min før han begynt eå surte, fikk smokken av sin bror og endelig sovnet. Det er da ikke normalt at så små babyer holder seg våken når de ligger i vognen eller kjører bil vel? Med eldstemann lurte vi ofte på om vi gjorde noe feil, men så kom mellomste og sov så godt så, og nå en til som ikke sover der nesten, så det er tydeligvis barnet det går på og ikke hva en gjør som foreldre... Han sover kjempegodt på armen da, og i sengen sin om natten. Gleder meg til han begynne rå finne roen i vognen, nå er det jo umulig å gjøre noe utendørs med ham, som å gå på lekeplassen med de to andre barna mens han sover i vognen for han sover jo ikke i vognen...sukk... Flere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ja, minste vår er slik. Største var lik din mellomste, sov bare han så bilen eller vogna, men slik er ikke mini. Han må vugges i søvn før vi setter han i bilstolen og helst det samme i vogna. Noen ganger går det veldig fint, og andre ganger er det er mareritt. Og han tar ikke smokken heller, så når han først har begynt å grine/sutre må man bare stoppe hvis man kjører bil (hvis det er et stykke hjem, er vi nesten fremme kjører vi bare)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jepp, det er flere av oss gitt. F Eldstejenta vår var også sånn, men gikk seg til rundt 2-3 mnd. Enn så lenge blir det begrenset med aktiviteter her gitt Blir likssom bare stress..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Min lille har alltid sovet lite i bilen.. Han er altfor nysgjerrig av seg, så han har ikke tid til å sove.. Men i vogna sover han..
Labbetøs Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Lå våken i 20 minutter før han sovnet? Hehe. Snuppa her kan være pottetrett, men sovner ikke alikavell selv om vi triller i 3 timer om så var. Det eneste som funker her er mai tai. Da sovner hun iløpet av ti minutter. :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jepp... Han sovner i bilen,men ikke i vogna. Hvis han skal ligge i vogna må han sove når jeg legger han oppi. Har ikke sjans til å få han til å sove hvis han blir lagt i den mens han er våken. Da blir det bare sutring og leven;o)
Leetha Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 her er det så opp og ned. han er 6 uker og i går sov han dårlig i vogna, i dag klarte han 2 timer, men å gå noen steder med han er håpløst, han våkner av den minste lyd så han må rugges og stå på samme plass, sukk. han sover egentlig ikke så bra noen steder, håper det går seg til. vil helst sutte på puppen nå han skal sove gitt. broren var av samme slaget, han var også var av seg, men han sov bedre når han først sovna, men husker liskom ikke helt når...er vel en grunn til at vi glemmer denne føste tiden. jeg ser vel mer frem til 6 måneders alder jeg....da kan man klare å styre søvnen litt mer..tror jeg da... jeg kan ikke for det, men synes denne første tiden er ork!! jeg tror jeg har babyangst eller no jeg
Labbetøs Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Snuppa mi sover hverken i vogn eller i bil. Det er kjempeslitsomt å få henne til å sove. Men heldigvis funker mei tai. Takk han dær oppe for det. I tillegg sover hun bare 20-40 minutter av gangen. En dag for et par uker siden sov hun i nesten 1,5 time, og da kjente jeg at jeg nesten ble redd for at det skal være noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå