Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lite her for tia.håper alle har det bra.

at forberedelser til bryllup går som smurt,regnet er slutta å dælje ned,

å at ferien og sommern nytes til fulle.

her har vi hatt tørke.plena er brun,blomster nesten borte,og trærne er gule.rene høsten her.men nå kommer det regn her,og det trengs =)

ønsker nye velkommen inn på den beste siden på dib =)

kos dere alle sammen.savner dere jeg,hehe ;o)

klem

ps.dossen har fått jordbær ;o) ikke modne ennå da,men di er kommet,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann og god sommer til deg og. Her på vestlandet har vi hatt ein fin sommer så langt, men nå kom det litt regn. Reiser på ferie om eit par dager og da blir det stille fra denne kanten og!

fin sommer til alle

Skrevet

Hei på deg:-)

Det er stille her om dagene og kveldene! Skulle nesten tro noen hadde tatt seg ferie:-)

Hørte at det nå var meldt dårlig vær i 2 uker til og vurderer å sette resten av ferien på vent!!! Kjedelig å bruke opp dagene på regn og atter regn synes jeg. Og prosjekter på jobben er det igrunn nok av så da spørs det:-)

Ha en fin uke!

Skrevet

Heihei!!!! Aktive dager her!!!! Jeg er eneste kandidat til medisinlegging på jobb om dagen, så jeg står og deler droger dagen lang!!! Men pyttpytt..... morro å være i jobb igjen! Ferien tar vi som nevnt på Mauritius i slutten av august...... da blir det vin, sol og avslapning for alle penga....;0)

Skrevet

Ja, her er det ihvertfall våt plen.....og mye regn har det vært ja.

Men vi har det bra likevel, mannen er mellom 2 jobber nå og vi har bevilget ham en ekstra lang sommer.....

Så nå farter vi rundt både hit og dit, noen småturer på impuls der solen er. Noen dager hjemme, og så avgårde igjen.

Deilig å kunne ha en sånn sommer - han begynner ikke før slutten av august. Så vi har det storveis.

Men kunne jo vært litt varmere her hjemme da:-)

Skrevet

Go`sommer til deg og!

Jordbær er bare så godt, spesielt den man kan plukke om morgenen og ha til frokosten. Eldstemann er blitt helt opphengt i å plukke blåbær som han siden knuser sammen med litt sukker i koppen sin. Nydelig servert med et stort smil i følge med "smak mamma, det er jo kjempegodt" :o)

Skrevet

Virker som om det er stille her for tiden, ja. Har selv vært bortreist noen uker. Nå hjemom for å få ordnet med ting i heimen og vente på at solen atter vender tilbake til oss.. Jeg har bestilt sol fra mandag, men blir ikke sint om den kommer litt før altså... ;-)

God sommer til deg, dine og jordbæra!!!!

Skrevet

Heisann, trur det er mange av oss som er lite her for tida, men vi lurer oss inn hit av og til, ikkje alltid tid til å lese alle innlegg, men idag trur eg at eg skal kome igjennom det meste. Ha ein flott jordbærsesong!

klem fra vest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...