Sentralstøvsugeren Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Lille snuppa mi får ikke ut bæsjen. Den sitter fast i hullet en stund, hun hylskriker....så sklir den bare inn igjen...... Er det noe jeg kan gjøre som hjelper?
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 du kan hjelpe til med Q-tips ... ha på litt olje på den og stikk den inn....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 bruker temperaturmålern jeg, da kommer det ut i en fart.
mor til 2 gutter Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 ta litt malt ekstrakt i melken hennes.. kjøpes i mat butikker.. gji henne sviske saft.de har sviske saft i barne glass.. gji henne banan.grønne bananer virker mor hard mage.gule bananer mot løs mage..
Kamomille Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 bruk en q-tips og smør stumpen og hullet med litt olje!
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Takk for alle rådene - de er brukt uten hell..........
Mille** Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Hvor gammel er hun? Min lille snupp på 22 mnd hadde en bæsj som satt fast her om dagen, satt henne på do og lot henne lene seg mot meg og samtidig holde seg fast, da kom den ut. Gi masse drikke, og pass på at bæsjen i framtiden ikke blir så hard. )
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2007 Hun er 7 mnd. Jeg har forsøkt å sette henne på doen.....hjalp ikke det heller......vi var i bortreist i helgen.......fikk ikke gitt henne malt, men ga henne sviskepure....tenkte det holdt, men tydeligvis ikke. Hun vil ikke presse mere nå, virker som det gjør så innmari vondt....stakkars snuppa mi:(
BettyBoob Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 et vennpar av meg hadde samme problemet med jenta si da hun var på samme alder. de prøvde å sprute inn vann osv, men endte med å måtte grave den forsiktig ut med fingrene....stakkars jenta hylte, men alt ble bra når bæsjen var ute
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Min eldste gutt hadde mye problemer med det. Og det beste rådet jeg da fikk, som virket som bare det, var å lage en liten "spiss" av vanlig såpe og bruke den til å smøre litt i åpningen.
rava Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Såpe duger. ta flytende såpe p en våt kutips, eller skjær av en liten bit av et såpestykke. Det siste er egentilig det beste. Før i tiden brukte de grønnsåpevann i en sånn klyster sak som de sprutet inn.
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2007 Vi klarte det!!!!! Brukte Q - tips og olje......Neste gang forsøker jeg det med såpen.....takk for tips alle sammen:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå