Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Mannen min jobber turnus , dvs. han skal være borte hele døgnet fra fredags morgen til mandags ettermiddag.Han kan dra fra jobb dersom det skulle bli fødsel. Men det tar 2 timer å komme seg hjem. Jeg hadde termin i går, har hatt 3 cm åpning i snart to uker og er moden . Hodet ligger veeeldig langt ned, og er festet og det er mange som sier det da kan gå fort. Er det noen som vet om det har noe å si ? Er så redd mannen ikke skal rekke hjem dersom fødselen nærmer seg. Det som også er så kjipt er at jordmor her jeg bor er sykemeldt....så det er legen som har sjekket meg. Er redd det skal gå fort og jeg verken har jordmor eller mannen min hos meg. Det er 40 min til sykehuset....og søsteren min kjører meg når mannen er på jobb... Kan jeg ringe føden hvis ikke noe har skjedd innen torsdag og forklare situasjonen, er det noe mulighet for at de vil kunne fremprovosere rier, eller.... er det noen som har noe tips til hvordan jeg sjøl kan fremprovosere rier. Jeg har sterke kynnere når jeg er i aktivitet / går tur, men det hadde ikke hjulpet noe på åpningen, blir bare sliten i magen. Jeg har også prøvd sex og sterk mat til ingen nytte......
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 en eller annen her inne nevnte massering av brystvortene var særdelse effektivt... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå