palia Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 fløy md norwegian og de vil ikke dekke det, så tenkte at reiseforsikringen går det jo på da, men tror dere ikke de nekter å dekke det også fordi de mener det er flyselskapet som skal dekke det.... flere som har opplevd det?? og hvilken reiseforsikring har dere???
Learning to fly Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har Europeiske. Jeg snakket med de, og viss jeg hadde benytttet med av reiseforsikringen, så måtte jeg sende inn skademelding fra flyselskapet og bekreftelse fra burikk om at den ikke lot seg reparere. Så hadde de ordnet opp med flyselskapet. De hadde visst fått penger igjen fra flyselskapet. Men vil ikke flyselskapet skrive ut skademelding, så får du jo ingenting.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 hei. har reist med sas bare jeg da,og de dekte det heldigvis. men be norwegian å gi deg en skriftlig begrunnelse på hvorfor de ikke dekker det, send så det til forsikringsselskapet.
palia Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 har fått skademelding fra flyselskapet så den er i boks, er bare forsikringselskapet som er usedvanlig vanskelig
Kamomille Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi fikk dekket alt av forsikringsselskapet. det var Europeiske. Fikk skademelding fra flyselskapet + at jeg måtte få skaden bekreftet/taksert i en vogn-butikk. Flyselskapet er forsøvrig pliktet til å dekke skadet bagasje, men da må du kunne vise de skaden med en gang du får igjen vognen! Europeisk krever så refusjon fra flyselskapet!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Når du flyr med Norwegian så skal du skrive under på at du sender vogn etc på eget ansvar. Det signeres som regel på den delen av bagasjemerkingen som flyselskapet beholder. Det har iallefall jeg måttet gjøre.... Men jeg er klar over at forsikringsselskapene ikke er helt fornøyde med ordningen til Norwegian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå