Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 ÅÅÅ jeg må bare se alt jeg...flere sykkelinteresserte? I love it!!!
Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg MÅ se..., men må le av meg selv. Trodde i stad at jeg så tredje etappe, så var det reprise fra i går. Ble så overrasket når det var de samme tre som hadde stikki...og veltet var identisk som i går...da måtte jeg le.. Men er på nett igjen nå, og skal følge med. T.o.m. guttungen på 4 år synes det er ok å se litt. Håper "skinka" til Thor klarer seg gjennom dagens etappe...sier tvi..tvi... til han..
prekæs Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg gjør, og ikke minst mannen min. Har sett en etappe i virkeligheten, og det var virkelig folkefest. !7. mai og julaften på en gang:)
Etaner Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg følger litt med. Tv`n står på liksom... Begynte å se på det for 3 år siden når jeg satt høygravid og ikke ville ut av huset hehe... Begynner å bli litt kjent med navna på de forskjellige rytterene. Men han fortsatt ikke skjønt forskjell på gul og grønn trøye :-p
brumlemor Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 her står og tv på , og følger med sånn innimellom . Begynner og å kjenne igjen navn! Men blir sur når Hushovden har vunne på førehand, og så havner han midt inne i ein velt og all spenninga er vekke!!
NessaS Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg følger med på VGNett.. Hehe. Har ikke ro i ræva til å sitte foran tven, så da er det lettere å sjekke innom pcen hvert 15. minutt for å se om noe spennede har skjedd. Her er en oversikt over trøyene for du som ikke visste forskjellen http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2007/artikkel.php?artid=148984
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Ble hekta den første sommeren det gikk på tv2. Hadde sommerjobb som startet kl 1800 så det passa jo innmari bra. Siden har jeg forsøkt å få med meg mest mulig, men i år har jeg ennå ikke sett en eneste etappe pga jobb og litt slikt. Men når det nærmer seg målgang må jeg nok legge inn noen fridager så jeg får sett litt. Hater sport. Elsker sykling og curling. :-D
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 er ikke grønn sprinttrøya da...og den prikkete klatretrøya??? gule er vel all over best??? hvit er det vel og til beste junoir... har ikke fått med meg dagens jeg...så må se...
brumlemor Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Curling er artig, det må eg alltid få med meg i ol. Har tilogmed stått opp om natta for å se på det.... Uff kor dum det går an å bli ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå