Gå til innhold

vondt nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vel sammenlignes med mensensmerter, men bare når jeg står, går, anstrenger magen liksom, feks hvis jeg presser som om jeg skal på do , bøyer meg osv. Har termin om 8 dager... Er dette normalt og hva er det? Noen som vet, kjenner det nesten ikke når jeg sitter i ro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rier skal visstnok bli strekere når man står/går, men roe seg når man sitter/ligger...

aner ikke jeg...er førstegangs...men kanskje..:)

gå deg en tur hvis bekkenet tillater det:)

Skrevet

kanskje begynnelsen på rier....jeg hadde det sånn da min første fødsel begynte...men da kom de også når jeg lå.....

Men hvis det er begynnelsen på rier, så slipper det jo taket med jevne mellomrom....det er nok ikke vont konstant...

hadde ringt jordmor eller føden og spurt hvis det fortsetter...

Skrevet

ja får håpe på det da :o) men har liksom på følelse at jeg kommer til å gå over tiden... krysser alle fingrer og tær!

Skrevet

helt normalt, du har tross alt et lite barn i magen og da skjer det mye rart. Jeg har 4 uker igjen og har hatt det en stund pluss mye stikkunger nederst i magen/kjeden som er vondt, men det er hodet til ungen som tilpasser seg der nede og presser seg nedover. Jeg har det når jeg står, går, ligger eller sitter i ro. Og når jeg går strammer magen seg.

Skrevet

ok. Takk for svar, får vl bare se hva som skjer. Er godt å høre at det er flere som har det sånn.

Skrevet

jeg havnet inn på kontroll på sykehuset for dette i går...det er falske rier murringer babyens hode ligger og presser masse nedover nå.på den maskinen di bruker slo det ut på rier,men små så dette var helt normalt...å værre blir det.følte jeg skulle bæsje å tisse samtidigt å værst når jeg står eller går....

Skrevet

sa de om føselen nærmet seg da? eller kunne du få gå sånn lenge?

Skrevet

dytter opp denne til vr14.... lurte litt på hva legen sa mere... :o)

Skrevet

jeg hadde vondt nederst i magen i dag og det kom masse slim. Det var som veldig sterke menssmerter og magen strammet seg. Ringte føden og jeg fikk komme med en gang. Det var rier=) Ble sendt hjem for å vente. Så nå venter jeg på at det skal ta seg opp, de har blitt mye sterkere. Håper babyen kommer i kveld.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...