proxi Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har så mange bitt av den jævla kleggen nå at jeg holder på å koke over. 3 uker med sol og godt vær, og jo, en ting til KLEGG. Faen så jeg hater den. Har store kuler på lårene etter bittene av den. Ikke i helvette at den lar meg være. hva faen altså. *aaaaaaarrggh*
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Klegg er djevelens egne kjeledægger , det er jeg sikker på. (( Mygg lar meg som regel være ifred, men kleggen elsker meg visst.
proxi Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 ja, han elsker visst meg også.. Ikke i helvette at jeg får sitte i fred ute. Er nødt til å gå inn jeg. Svirrer 4 stk rundt meg HELE tia. Og heller tar de ikke hintet når jeg peiver med armene og treffer dem. hehe .
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel ikke uten grunn de kalles "klegg" ;o))
trøndermamma Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hjelper jo ikke hva en kjøper av alle slags remedier og sprayer heller.....og dreper du en, så står ti nye klare til å ta over for å plage livet av en stakkar!
Sjefsmegga Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Har fungert godt å smøre/spraye seg inn i Off ( tror det heter det).... Pluss ha fluesmekkeren klar...( jeg har had et par firkanta røde/blåe merker på låra etter smekkeren)...:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå