4nydelige Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Om en månedstid så er vi 5 stykker som skal være ute av døra til kl 07.15. Og vi må smøre 4 matpakker (mannen har kantine). Og jeg ser jo at det vil ta "tid", og at med alt annet som skal gjøres så blir dette veldig tidlig opp (06.00) og mye stress (med 3 unger). Hvordan smaker matpakka hvis jeg smører på kvelden, og er det noe pålegg som egner seg på kvelds smurte matpakker??
proxi Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 maten smaker like godt =) synes jeg allefall. Har smurt matpakken til meg selv å ungen kvelden før nesten i alle år. Så lenge den står i kjøleskapet blir den jo ikke ødelagt.
mammaen til G & A Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Skjoenner godt det sikkert hjelper aa smoere matpakker kvelden foer. Dytter for deg saa du kanskje faar noen raad til paalegg som holder seg. Jeg smurte selv matpakker kvelden foer da jeg gikk paa skolen, de smaker ikke saa godt som de som jeg smurte om morgenen, men de var ok. Spekepoelse holder seg godt ihvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå