ZamZam Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 å kreve full sykemelding iallefall ut uka... Tingen er at jeg har et knøttlite sår akkurat under leddet under lilletåa, men det lille såret gjør det faktisk vondt å gå fordi det konstant strekkes opp igjen.. Så nå må jeg ringe legen, kanskje jeg bare skal dra rett til legevakten for å bli innlagt det går jo på psyken løs å ha (ehhh) enorme smerter ved hver skritt. Det påstått at papirkutt er den verste smerten, men nei det er faktisk et lite sår under lilletåa... *tørke tårer før jeg fortsetter* Noen tips til hvordan jeg kan få det til å leges fortere? Vil jo nødig ligge på sykhuset i flere uker, men jeg må iallefall ha avlastning til barn og en hushjelp eller to, kanskje jeg skal be om en gartner også slik at jeg virkelig får slappet av..
mammaen til G & A Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Faa tak i saarsalve eller slik antibiotisk salve paa apoteket og ha det paa saaret foer du tar paa plaster. Det myker alt opp og det er ikke saa saart naar saar kantene gnisser mot hverandre. Det er ihvertfall min erfaring med kutt. God bedring=)
Gjest mphs Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Du tuller vel? Klistre på sportstape og jobb videre.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 å ja....du trenger virkelig å slappe av med det såret. sykemld i minst 2 uker...og full støtte til hushjelp, kokk og gartner. og så må du få noen til å bære deg rundt så det ikke gnisser i såret jeg ville hatt på flytende plaster ja
ZamZam Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 kokk ja, det må jeg nok skaffe meg med en gang... Enten det eller flytende plaster siden vanlig plaster ikke sitter akkurat der... Takk for svar jenter! Og til dere som missforsto så var det meste, bortsett fra at det gjør faktisk vondt en stor spøk og overdrivelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå