ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Svar mottas med takk jenter;0)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 1) En god sinksalve (eks. Silulen) - til såre stumper. 2) Babyshampo/såpe 3) Jordnøttolje (evt. annen olje) til et par dråper i badevannet. Noe mer kommer jeg ikke på i farten. Tror dette er det mest sentrale i alle fall.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 fra et videoklipp ang hvordan man skal stelle et barn lærte jeg at den nyfødte babyen ikke trengte noe stelleprodukter foruten noen dråper med olje i badevannet. Trengte visstnok ikke det heller, men dersom babyen har tørr hud var det bedre enn å bruke kremer +++ I tillegg tror jeg at i allefall jeg kommer til å kjøpe litt zink-salve
Fabelaktiv Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 jeg syns et temometer var bra å ha talkum setter de visst pris på solkrem (solhatt - og paraply enda bedre kanskej) skrujern
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 skrujern??? ja, talkum tror jeg også jeg skal ha=)smart!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 man trenger ikke så masse egentlig,sinksalve til såre bleieområder,olje til å ha i vannet (litt holder lenge så du har nok flaska en stund) ,babysåpe
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Jøss, kommer de med løse skruer disse små? Hm, riktignok er jeg ikke erfaren bleieskiftarbeider, men det visste jeg ikke:)
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Har fått litt i en babypakke fra en eller anne, også får jeg vel litt i apotekets pakke og hos liberoklubben? Det får vel holde til å begynne med... Jeg bruker minimalt med såpe selv, og trenger faktisk ikke smøre kroppen min inn i bodylotion for at den ikke skal slå sprekker...
Fabelaktiv Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 for å stramme stellebordet etter hardhendt bruk - etter 6 mnd så VIL ikke småtten ligge rolig og bare la seg skifte på altså hehe
Fabelaktiv Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 For sprekkene er allerede der... heheheheeh... smører heller ikke (jo ansiktet så) men burde gjort det lille engelen min trenger ikke smøres - glatt og fin i huden sin er hun lille Perfekta
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 haha, ja, jeg har noen ørknnsprekker, hihi:) Nei, jeg bruker minimalt av kremer og stæsj, litt i ansiktet når jeg husker det... Men gidder ikke handle så mye stelleprodukter til babyen før jeg vet hva den trenger. Og det er vel ikke allverdens? har handla kluter, men det er det.... Og skrujern har jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå