Gå til innhold

Tips til god lunsj! :-)

Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en superkulinarisk opplevelse som jeg bare MÅ dele med dere :-) Kjøpte en kasse med jordbær før helgen, som jeg lagde "rørte" bær av. Har nå åpna det første begeret, og det smakte helt himmelsk på brødskiva!

Brukte Certo frysepulver (oppskrift på pakka) og sukker på bærene.

Ha en super dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nam nam nam :) og hvis man gidder så er det super deilig med nystekte, hjemmbakte rundstykker :)

eller vaffel og rømme:)

Skrevet

Tror jeg må bake noen rundstykker i ettermiddag :-)

Skrevet

Jeg lagde også det i forrige uke - og koste meg med det i natt etter besøk på sykehuset og til frokost i dag...nam-nam nå som dete r vanskelig å få fine bær pga regnet.

Ellers er min favoritt på denne tiden ferske jordbær skjært i skiver med litt sukker oppå det aller aller best!!! bare prøv!!!

Jeg vil ha sommer, sol og FØDSEL!

Skrevet

skriver under på den! SOMMER, SOL & FØDSEL:)

så får jeg eller sitte her ubeveglig pga vannoppsamling ikroppen i varmen...men heller det enn detta DRITTVÆRET!!

Vi som bor i Norge er ikke berettiget til å klage over sommervarmen..ikke noe vi er bortskjemte med for å si det mildt...:)

Skrevet

Eller bare knekkebrød med fårepølse og sjokomelk ved siden av !! :P

Mmmmm, stappet i meg fire stk jeg xD

Men rørte jordbær er helt nydelig også da, mmmm. Veldig godt til riskrem til jul :P

Skrevet

fikk lyst på helt nyrørte blåbær på ferske boller!:D

Skrevet

Fastelavns boller!!! Ååå, det fikk jeg lyst på! Med krem og raspet sjokolade på!! Mmmmmm:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...