Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Nå er bryllupsnervene i helspenn altså;-) HVOR ER ØNSKELISTEN DERES DA???? Actiondama trenger litt veiledning:-))
♥Snulder Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Vet du... vi har ingen ønskeliste vi!!! At gjestene kommer, er i godt humør, masse smil og latter og gode venner!!! Det er gave i seg selv det :=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Såklart vi kommer med smil, latter og godt humør:-) Men vi vil ha en lekker pakke med sløyfe på under armen for det er jo så hyggelig:-) Er det noe dere har lyst på for å si det enkelt og greit? Eller må jeg rett og slett bruke fantasien helt på egen hånd?
♥Snulder Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hehehe.. er det ikke bare helt håpløst når noen ikke ønsker seg noe som helst??? Jeg haaaater slikt selv, men klarer ikke å finne på noe å ønske meg ;=)
Trollmora Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Du kan jo sette opp gavekort på diverse ønsker om barnevakt på listen din da. Må jo være fint når hvetebrødsdagene nærmer seg slutten )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Hva slags type er du i heimen da Snulder? Røft, lyst, liker du vakre ting, farger, stil etc? Litt beskrivende om dette hadde hjulpet stort:-)
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Mener å huske at ønsket var plank eller tømmer??!!!! Eller var det bare jeg som drakk litt for mange av de der jordbærgreiene....?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 Det stemmer faktisk det! Men hva slags plank? Var det lafta tømmer mon tro?
Reveenka Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Det var laftetømmer til et stabbur - en stokk fra hver gjest!
♥Snulder Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Stemmer det!! Men det tar så stor plass på gavebordet!!! ;=) Attpåklatten:=) Hmmm...ja... hvilken type er jeg tro.... Her hjemme går det i , lyse farger, grått, sort og stål... Foreløpig mest div. rot av alt, men tanken er at det skal bli litt stil..... om 100 år!! Jeg så forresten at de kjørte ett tilbud på Jernia denne uka med biffbestikk i stål!! Det hadde vi trengt! Forøvrig så holder jeg fast på det at gaver er mindre viktig!!! Det er kanskje sånn når man skal gifte seg når man er "gammel" og har det meste av det man trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå