Astrid21 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Dette er kanskje et dumt spm. men jeg er litt bekymret for hvordan vi skal få frakten med oss bebisen i vinter..? Har termin 31.12 og da er det jo ganske kaldt ute..For det er går jo ikke å sette bebisen i bilstolen med skinnposen på =p Er det noen som har noen tips til meg?
nungo Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Mitt første barn ble født sent i november. Vi hadde ulldress på henne og over det et ullteppe. Det gikk veldig bra. jeg tro i øvrig det går an å få (kjøpe) slike fleece poser el.l. som passer til bilstolen, men egentlig skal de ikke ha på seg for mye klær i stolen, for da sitter ikke selene godt nok. Så bedre med tepper over.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 vi har kjøpt en fleece dress/pose på h&m som vi tenker å bruke i bilen den første tiden når vi skal ut å kjøre...den hadde slike armer som man kan brette over hendene som votter og glidelåsåpnning nede med føttene så man kunne eltn bruke den med føtter eller som hel pose nederst=) hjemme strikka ulldress og varme klær under fungerer sikker å fint, eller kjørepose/Dress=)
twoboys & a girl Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Ble hentet i oppvarmet bil. Han satt i fleesgenser og bukse i bilstolen.
Astrid21 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Takk for svar=) Skal være på utkikk etter fleeceposen for sikkerhetskyld..Men sambo kommer nok til å varme opp bilen til oss..Hihi..
Tigermor. Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 På barnas hus (i Tr.heim) så jeg en sånn kjørepose beregnet på bilstolen. Det var hull i ryggen på posen sånn at man kunne tre selene igjennom, og da blir barnet festet inne i posen =) Jeg tror jeg skal sy en pose selv av fleece og teddyfôr =)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10446802&sid=xz13abcUkGXN573062&WT.svl=Link Sjekk ut den:-)
Helga-Marie Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har en farmor som har strikket en helt fantastisk ullsett!! skal bare ha en tynn ullboddy og trømpebukse under og teppe så klart.bilen er jo oppvarmet da vi skal dra fra sykehuset.så dette skal gå bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå